Gå til innhold

Allers kontra Hjemmet, kryssordhjelp

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Nå er det jeg som virkelig undrer.

Jeg løser ikke selv Hjemmet, men var i dag innom forumet til Hjemmet bare for å se litt på debatten der og hvordan den arter seg. Ble veldig overrasket og til dels indignert over det jeg leser.

Hvor er alle pekefingrene som er blitt dette forumet til del? Det undrer jeg virkelig på når en ser hvordan Mesterkryss og Ukens nøtten kan utdebatteres der.

Det er ikke så forferdelig lang tid siden Allers-forumet lå langt foran Hjemmet i antall forespørsler. Nå er forumet dødt.

Kan jo referere til Corpus innlegg hvor han/hun mer eller mindre kvir seg for å stille et forsiktig spørsmål en gang i blandt.

En annen ting som jeg lurer på, hva er forskjellen mellom de forskjellige nøttene i Allers sine blader og Hjemmet sine blader? Siden det er mer legitimt å spørre om det ene og ikke det andre.

Det å legge ut hele løsninger er jeg motstander av, men står man fast en gang immellom så må man kunne spørre også på dette forumet uten at pekefingrene løftes med en gang.

Er man derimot gjenganger hver uke med en masse spørsmål så mener også jeg at det kan bli for mye av det gode.

Nina

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12677-allers-kontra-hjemmet-kryssordhjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...