Gå til innhold

Nøtta 21 til forfatteren

Anbefalte innlegg

Hei igjen. Har slitt meg gjennom Nøtta og tror jeg er i mål, men jeg lurer på om du har tatt i bruk SNL allerede? Den eneste løsningen jeg finner på amfibier er i SNL nemlig, og ikke i de andre oppslagsverkene når det gjelder Allersnøtten. Tar jeg feil?

Vil samtidig benytte anledningen til å ønske deg og alle andre gode kryssordvenner en riktig fin 17. mai!

mvh Tone

Innlegg redigert. (05-16-07 23:30)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12653-n%C3%B8tta-21-til-forfatteren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nøtteforfatteren

Hei

Du tar nok ikke feil. En liten glipp fra meg her ... jeg finner også bare amfibiene i Snl! Jeg beklager! Antagelig brukt ordnett for å finne et ord som stemte med bokstavkombinasjonen jeg hadde, og ikke sjekket etter.

Jeg får unnskylde meg litt med arbeidspress. Allers la om leveringsrutinene for oss x-ordforfattere her for noen uker siden ... og jeg måtte lage mange oppgaver på veldig kort tid. Og her har det tydeligvis gått litt for fort..

Skulle ikke vært ord som bare er å finne i Snl før f.o.m. nr 26.

( men "riktige" løsninger blir selvsagt likevel godkjent om det finnes dokumentasjon i andre verk enn de som er oppgitt)

Fortsatt god nøtteknekking!

mvh

Nøtteforfatter

Hei igjen. Har slitt meg gjennom Nøtta og tror jeg er i mål, men jeg lurer på om du har tatt i bruk SNL allerede? Den eneste løsningen jeg finner på amfibier er i SNL nemlig, og ikke i de andre oppslagsverkene når det gjelder Allersnøtten. Tar jeg feil?

Vil samtidig benytte anledningen til å ønske deg og alle andre gode kryssordvenner en riktig fin 17. mai!

mvh Tone

Innlegg redigert. (05-16-07 23:30)

Kan det være flere løsninger på dette området i Allersnøtten?

Det løsningsordet jeg har fått på amfibier står både i nkl og i snl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...