Gå til innhold

Nøtt nr 4 til kryssordforfatteren

Anbefalte innlegg

Vil bare TAKKE DEG for en flott oppgave i Allers nr 4. I oppgaven nr 3 begynte jeg virkelig å lure på vanskelighetsgraden i det som Allers sier er Norges vanskeligste. Denne uken har ihvertfall jeg fått meg noe å bryne meg på. Oppgaven er i mål omsider. TUSEN TAKK for utfordringene.

Nina

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12558-n%C3%B8tt-nr-4-til-kryssordforfatteren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si meg helt enig med Nina. Dette var virkelig noe å bryne seg på! Jeg har vært "svima/svimete" i mange år, og har fått god hjelp av mange her inne på diskusjonssiden, og valgte ved nyttårstider å komme ut av skapet - som Tone. Men etter å ha slitt meg gjennom denne, vurderte jeg å søke ly i skapet igjen. Nr 4 var virkelig en utfordring. Tusen takk fra meg også!!

mvh Tone

Gjest Kryssordforfatteren

Tusen takk for hygelige ord.

Jeg kan vel nevne at det ikke er min ide å kalle oppgaven "Norges vanskeligste" ... men jeg prøver å lage den slik at det skal bli noe å gruble på for dere.

Håper jeg kan sette litt "grå hår" i hodet på dere nøtteknekkere i fremtiden også.

Det er ganske problematisk å få laget en vanskelig nok oppgave bare med de oppslagsverkene jeg bruker pr. i dag. Jeg vurderer å utvide med Kunnskapsforlagets Store Norske Leksikon når dette foreligger i fullstendig ny utgave utpå våren. Er det noen som har synspunkter på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...