Gå til innhold

Nøtta 46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil hjelpe meg litt?

Jeg har 2 ord igjen som jeg ikke kommer noen vei med, og nå må jeg be om hjelp.

"flytte jobber til lavkostland" 9 bokstaver, jeg har: *N*(O el. E)*S*N(?)*

Det andre er "asiat" 9 bokstaver, og der har jeg: *A*H*U*E*.

Og det store spørsmål er da: er disse bokstavene riktige, hvis så er, hvor kan jeg finne svar?

Gerd

Fortsetter under...

Skrevet

Hallo Gerd. Asiaten din har alle riktige bokstavene, du finner det i Tanum et stykke bak i alfabetet.

Det står verre til med utflaggede arbeidsplasser, der er bare S riktig.

Jeg slet med denne selv, og måtte få hjelp til å få det på plass, så det skulle bare mangle at jeg ikke gir hjelp videre. I alle fall, du må til Østen, og dette ordet står også i Tanum. Bare så det skal bli litt lettere å bla, 2. bokstav her er I. Hilsen Egil

Skrevet

Hei Egil

Hjertelig takk for hjelpen. Jeg fant både asiaten og lavkostlandgreiene.

Men nå ble det nedre venstre hjørnet bare kaos, og ingen ting av det jeg hadde fått på plass tidligere stemte.

Så nå fikk jeg plutselig 3 problemer å hanskes med. Et nytt asiatisk problem pluss hva stoff kan være og tråd.

Når det gjelder "asiater", så har jeg kun "R" som 6. bokstav (totalt 9), og slår jeg opp på "asiater" i NKL så finnes det ingen alternativer, og den R-en er jeg ganske sikker på er riktig.

Men jeg synes det er for ille å gi opp når det er så lite om å gjøre, så jeg får vri hjernen og alle mulige hjelpemidler å se om noe fornuftig tyter fram.

Gerd

Innlegg redigert. (11-16-06 18:32)

Skrevet

Noen som vil hjelpe meg litt?

Jeg har 2 ord igjen som jeg ikke kommer noen vei med, og nå må jeg be om hjelp.

"flytte jobber til lavkostland" 9 bokstaver, jeg har: *N*(O el. E)*S*N(?)*

Det andre er "asiat" 9 bokstaver, og der har jeg: *A*H*U*E*.

Og det store spørsmål er da: er disse bokstavene riktige, hvis så er, hvor kan jeg finne svar?

Gerd

Asiater står bare i Tanum. R er rett. Så det blir bare å begynne å bla....ikke så langt forresten.Fjerde er j.

Skrevet

Hallo Jan.

Tusen takk for tipsene. Nå er alle ruter fulle! og forhåpentlig med riktige bokstaver.

Gerd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...