Gjest Elna Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Den store bøygen denne gang for meg er de som fikk kjøre gjennom Sverige.Regner med at det har noe med krigen å gjøre.Men svarord både her og i ordnett samt NBO gir ikke svar.Derfor spør jeg :er andre bokstav e og fjerde m og hvor bør jeg søke?Det hjelper også hvis noen kan si hva elever begynner på:m,a eller s?
Gjest Elin E Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 På sverige er bokstavene riktige,du finner svaret i NRO. På elever tror jeg ikke ordet begynner på noen av de bokstavene du skrev...
Gjest Elna Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Takk til Elin.Jeg lurer på om det er en liten trykkfeil i oppgaven :kan frukt BÆRE.Skal det ikke stå VÆRE ? Og når det gjelder hva feil kan være så finner jeg ikke noe annet enn hva f.eks historie kan være. Stemmer dette?
Gjest nina Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Det er riktig at det er en trykkleif i opgaven og at stikkordet skal bli VÆRE. Når det gjelder feil, så vil jeg anbefale deg å søke i BMO, hakk av for bøyde former, skriv inn de bokstavene du har med enten _ el. ? for de du ikke har. Da vil du finne svaret ved å lese i forklaringene. Anbefaler deg å bruke denne fremgangsmåten på mange av disse "kan være" spørsmålene. Nina
Gjest Elna Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Kjekt å få oppklart trykkfeilen.Når det gjelder kan feil være,finner jeg det samme i BMO som jeg mente det kunne være,uten at det heller ikke der står eksempel med feil, men med historie.
Gjest nina Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Da tror jeg at du kanskje må ha en feil bokstav, for hvis du søker slik som jeg sa, så vil du komme til en ord som sier "en X-feil". Og, hvis jeg skal tippe så er det 4. bokst du har feil. Da bør du kanskje se på sportsutstyret en gang til. Husk at nøkkelordet alltid går fram av løsningen. Dersom ikke en del av nøkkelordet står der, ja så kan du regne med at det er feil. Nina Innlegg redigert. (11-08-06 12:36)
Gjest Elna Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Takk nina.Nå gikk alt så mye bedre.Det gjelder å ha rett (ski-)utstyr !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå