Gå til innhold

Pålogging ordnett-trøbbel

Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg at jeg snart sprekker av sinne her! Er det noen av dere som ikke kommer inn på ordnett.no, pga av meldingen "Noen titler har blitt deaktivert fordi de har blitt brukt fra for mange forskjellige maskiner" ? Jeg bruker kun EN eneste maskin! Vet det har noe med cookies.... men når man er grønnsak på data, og de eneste cookiesene jeg kjenner er Maryland cookies, da står man der. Nå skal dem få betale tilbake pengene mine. Gidder snart ikke mer av det tøvet. Puh... godt å få sagt det. Plages med nøtta 45, og da er dette lite gøy altså.

ha forøvrig en fortsatt fin kveld :o)

mvh Svima

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12485-p%C3%A5logging-ordnett-tr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kjenner jeg at jeg snart sprekker av sinne her! Er det noen av dere som ikke kommer inn på ordnett.no, pga av meldingen "Noen titler har blitt deaktivert fordi de har blitt brukt fra for mange forskjellige maskiner" ? Jeg bruker kun EN eneste maskin! Vet det har noe med cookies.... men når man er grønnsak på data, og de eneste cookiesene jeg kjenner er Maryland cookies, da står man der. Nå skal dem få betale tilbake pengene mine. Gidder snart ikke mer av det tøvet. Puh... godt å få sagt det. Plages med nøtta 45, og da er dette lite gøy altså.

ha forøvrig en fortsatt fin kveld :o)

mvh Svima

Hei Svima.

Ja spør om jeg kjenner til det.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sendt e-mail til Spesialsupport, men nå sist ringte jeg et telefonnummer jeg hadde fått oppgitt til en kar ved navn Svein Nordrum, og da var det like før jeg holdt på å eksplodere av frustrasjon og forbannelse. Han hadde tidligere sendt meg en beskrivelse over hvordan jeg måtte gå fram for at datamaskinen skulle være riktig innstilt.

Jeg fulgte dette til minste prikk, allikevel mistet jeg tilgangen etter kort tid. Men da jeg ringte han, lovet han å ordne det slik at jeg fikk mange flere sjangser til å åpne siden før tilgangen ble sperret. Han mente det måtte være et eller annet som ikke var helt i orden med f.eks virusprogremmet eller et eller annet i den retningen som var årsaken til feilen. Hvis du lar være å kople ut internet, når du har logget på Ordnett, vil det ikke bli lagret coocies. Det er hver gang du logger deg på at de registreres,

Telefonnummeret er : 22 02 22 00

Håper det ordner seg for deg!

Gerd

hei Gerd.

har opplevd det før også, men jeg synes dette er for dårlig til å betale 298 for det. Hvorfor er det ikke sånn her på NKL? Jeg kan gå inn på hvilken som helst maskin, flere maskiner om dagen om så, uten problemer. Problemet er ikke her hos meg, og kan de ikke tilby bedre, så får de ha det så godt. Jeg har "skjermsparer" som kanskje kan forårsake det, men ærlig talt... Internett er på hele tiden her. Vi har bredbånd og betaler det samme uansett hvor lenge vi er på, så det er ikke noe vi kobler ut selv. Men forlater man for å gå et nødvendig ærend, så er "spareren" koblet inn... skal bli spennende å høre hva de sier.

svima

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...