Gå til innhold

Til Elna, adresse til bokmålsordboken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du hadde et alternativ på B og et på K. Skriver du inn de to alternativene så vil du få en veldig god forklaring på hva som er rett. Men du vil også ved søk i NRO i ordnett på spørsmål, fritekst, finne at svaret begynner med B.

Bokmålsordboken er uunværlig ved løsing av Allersnøtten. Ved å hakke av i bøyde former og skrive, dette er kun eks. _r_r_ så vil du få svar på veldig mange stikkord i oppgaven. Ellers anbefaler jeg at du hakker av for fritekstsøk når du skriver inn tekst da dette gir et mye større treff. Forresten, eks. er hentet fra nr 45.

Når det gjelder den bandasjen som du snakker om, så må det være Hjemmet, da bør du rette spørsmålet på Hjemmet sin side. Det har ikke vært spurt om noen bandasje i Allersnøtten.

Nina

Takk til nina for info.Skjønner at BMO er bra,så jeg får øve meg opp litt på å kunne bruke den.Eks.:For noen uker siden sleit jeg veldig med å finne superellipsen.Hadde jeg hatt BMO kunne jeg bare ha slått opp på 1966....

Så det gjelder egentlig å kunne bruke nettet ved siden av den gammeldagse måten å bla systematisk gjennom Tanum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...