Gjest svima Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei. Jeg burde vel egentlig hatt vett nok til å gi meg, men det er vanskelig og inrømme at en kom til kort. Jan skriver at D kan erstattes med T i smilet, og da spørs det om det opprinnelige smilet, som hadde, *Ø*L*D (evnt.T),*N*, var feil? For hvis det var riktig, vil 2. bokstav i det vide og brede bli L, og nå har jeg lett og lett i Tanum uten å finne noe svar. Gerd Fra Brasil her jeg funnet, men om det er riktig??? Jeg har *A*A*U*M*E* og på "ble oppblåst" har jeg *Y*T* DS Innlegg redigert. (10-31-06 11:47) Hei Gerd. Hvis du ser på spørsmålet du stilte, og som jeg svarte på den 28.10, hvor jeg sa at D var feil, så burde du jo skjønne at de andre bokstavene er korrekte (fra Brasil). "Ellers er det rett" skrev jeg... Hvis du har funnet den fra Brasil, så kan du jo bare sette inn de bokstavene du mangler? Y er feil i "bli oppblåst". Dette ordet finner du i NKL, men forklaringen måtte jeg sjekke i Tanum. I Tanum står det "bli oppblåst", det gjør det ikke i NKL. Sier som Nina, stol på egne løsninger. svima Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12476-n%C3%B8tta-43/page/2/#findComment-53778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gerd Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei alle hjelperne Da jeg fikk rettet opp instrumentet og oppblåsinga, fikk jeg et nytt utgangspunkt, og---jeg fant det vide og flate!!! Tusen takk for alle hint og tips. Denne nøtta er til å bli svett av. Det er greit at et kryssord er vanskelig, for å løse et kryssord hvor jeg bare sitter og skriver uten å lete og fundere er rett og slett gørr kjedelig, men det er slitsomt når jeg absolutt ikke kommer noen vei. Jeg var en smule skeptisk til Tanum, men kanskje er den ikke så aller verst likevel. Ha en fin og lun kveld Gerd Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12476-n%C3%B8tta-43/page/2/#findComment-53780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå