Gjest Gerd Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg sitter og sliter med 2 ord som er alt jeg mangler for å ha løst dette "mysteriet" Det er "hensynsløs person" 13 bokstaver og jeg har: *E*V*A*S*R*N*. og så er det "pussig" 5 bokstaver, der jeg har: *P*L*. Vil en eller annen fortelle meg hvor jeg kan lete etter løsningen og om jeg har noe som er feil her? ( jeg har ikke TANUM) Gerd
Gjest svima Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg sitter og sliter med 2 ord som er alt jeg mangler for å ha løst dette "mysteriet" Det er "hensynsløs person" 13 bokstaver og jeg har: *E*V*A*S*R*N*. og så er det "pussig" 5 bokstaver, der jeg har: *P*L*. Vil en eller annen fortelle meg hvor jeg kan lete etter løsningen og om jeg har noe som er feil her? ( jeg har ikke TANUM) Gerd Den A'en du har i "hensynsløs person" er feil. Men det er rett som Svein sier.. Du finner den i NRO... mvh Svima
Gjest Gerd Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Du kan f eks lete i NRO... Tusen takk til dere begge. Det var den A-en som gjorde utslaget. Men hva med "pussig, er det noe feil også der? Gerd
Gjest nina Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hei Gerd. Du sier du ikke har Tanum. Hvis du har planer om å løse nøtt nr. 43 så er du nødt til å investere i denne. Veldig mange løsninger i nevnte oppgave finner du KUN i Tanum av de oppgitte oppslagsverk. Når det gjelder pussig, så finner du dette i BMO, vet at jeg tidligere har prøvd å gi deg råd med hensyn til søk i denne. Du finner svaret der, men tror du også kan finne det i Nro. Nina
Gjest Gerd Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Takk for gode råd, men det ville være kjempefint om jeg kunne få bekreftet hvorvidt de bokstavene jeg har er riktige. Jeg har kanskje feil på hva blad kan være? Der har jeg: *A*P*T*, men hvis dette er feil vil det jo "forandre sagen, sa mannen, han sagde i spiker" Gerd
Gjest Jan Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg sitter og sliter med 2 ord som er alt jeg mangler for å ha løst dette "mysteriet" Det er "hensynsløs person" 13 bokstaver og jeg har: *E*V*A*S*R*N*. og så er det "pussig" 5 bokstaver, der jeg har: *P*L*. Vil en eller annen fortelle meg hvor jeg kan lete etter løsningen og om jeg har noe som er feil her? ( jeg har ikke TANUM) Gerd p i blad er feil,da finner du også hva pussig er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå