Gjest margot Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg innbiller meg at jeg er i havn med den, har bare et usikkerhetsmoment. Stikkord: sies noen å ha i årene. Svaret jeg har, tror jeg kan stemme med dette. Men svaret vil også stemme hvis stikkordet erstattes med: HAR noen i årene. Spørsmålet mitt er da om stikkordet kan erstattes eller ikke. Om det må være noe ingen i det hele tatt har i årene, hvis jeg tenker mennesker da. Men noe man bare sier at noen har. Tar gjerne imot et kryptisk tips, hvis dere skjønner hva jeg liksom tenker her. Margot
Gjest nina Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hei Margot, hvis du slår opp i NRO på det du tror det, er så vil du se at det er et ordtak vi skal frem til. Nina
Gjest margot Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hei Nina, det var der jeg fant det, brukes litterært? (noen HAR det, og noen SIES Å HA det i årene). Og ordet gikk fint opp med kryssende ord, som jeg ikke var i tvil om. Men så hadde jeg et par andre alternativer. Det ene fikk jeg ikke til å gå opp med noen kryssende ord, det vile aldri et menneske ha i årene, men kunne allikevel sies å ha i årene, og når det gjelder det andre, mener jeg forfatteren da ville spurt «sies noen å ha I SEG, ikke I ÅRENE. Og det kunne vel både dyr og mennesker ha. (To bokstaver forskjellig fra det jeg fant). Jeg grublet kanskje for mye? Margot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå