Gjest Gerd Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Søk i google på ,ble skapt i 1966. Har ikke Allers, men kanskje det er riktig det som kommer frem der. Alf Hei Alf Fikk spørsmål pr. e-mail om tipset var til hjelp. Men jeg kan ikke se at jeg har fått noe tips fra deg, så nå er jeg en smule i villrede. Ellers kan jeg opplyse at alle tips blir mottatt med stor takknemlighet. Jeg fomler med "legemidler" og "u-hjelpsarbeider" Ang. legemidler, så har jeg: ?n???s?k?t?k? og på u-hjelpsarbeider skulle visstnok 1. bokstav være b??s???s?. Er disse bokstavene riktige? I såfall lurer jeg på hvor disse legemidlene befinner seg. Og hva u-hjelpsarbeider angår, så er jeg som tidligere nevnt, helt på jordet. Gerd Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12450-n%C3%B8tta-40/page/2/#findComment-53628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Måtte bare hive meg over ei ny nøtt! Og nå har jeg stått bom fast i flere dager. Håper noen kan hjelpe litt !Trenger bare noen bokstaver for å komme igang igjen.Hva er andre bokstaven i usivilisert område,tredje i det som står på stolper og andre i plagg (ikke dameplagg!) ??? Til Gerd: Bruk samme fremgangsmåte som foreslått i innlegget foran: 1. Fjern krysset i ruten foran "Søk med spørreord" 2. Skriv inn ?n???s?k?t?k?? og klikk Søk 3. Du får ett treff. Slå opp i Tanums og kontroller bøyningsformen 4. Skriv deretter inn: B??G???S? og klikk enter 5. Du får 16 treff. Sjekk betydningen av ordene i NRO _ _ _ 6. Jeg anbefaler deg at du sjekker pkt. 4 direkte i NRO: a) Bruk understrekningstegn, og skriv inn slik: B__G___S_ , klikk enter b) Du får nå 12 treff. Sjekk de treffene du mener er aktuelle. c) NB! Under et av treffene henvises du til: Brigade(4b). Slå opp på dette ordet og les forklaringen. Lykke til! odd Ps. [Jeg gjør deg oppmerksom på at din egen bokstavkombinasjon ?n???s?k?t?k? gir treff i SNL ! Hvis du har lyst å sjekke selv, MÅ du søke med disse tegnene: _N___S_K_T_K_ (ellers får du flere tusen treff)] Ds. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12450-n%C3%B8tta-40/page/2/#findComment-53629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elna Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei Alf Fikk spørsmål pr. e-mail om tipset var til hjelp. Men jeg kan ikke se at jeg har fått noe tips fra deg, så nå er jeg en smule i villrede. Ellers kan jeg opplyse at alle tips blir mottatt med stor takknemlighet. Jeg fomler med "legemidler" og "u-hjelpsarbeider" Ang. legemidler, så har jeg: ?n???s?k?t?k? og på u-hjelpsarbeider skulle visstnok 1. bokstav være b??s???s?. Er disse bokstavene riktige? I såfall lurer jeg på hvor disse legemidlene befinner seg. Og hva u-hjelpsarbeider angår, så er jeg som tidligere nevnt, helt på jordet. Gerd Nå er den i boks !!Har lært en god del i løpet av siste uke om hvordan jeg går frem for å få lurt ut info fra de ulike hjelpemidler. Jeg JUGER ikke ! Tror at jeg skal hive meg på kommende nøtt,likevel....Takker alle gode hjelpere der rundt i landet ! Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12450-n%C3%B8tta-40/page/2/#findComment-53630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei Alf Fikk spørsmål pr. e-mail om tipset var til hjelp. Men jeg kan ikke se at jeg har fått noe tips fra deg, så nå er jeg en smule i villrede. Ellers kan jeg opplyse at alle tips blir mottatt med stor takknemlighet. Jeg fomler med "legemidler" og "u-hjelpsarbeider" Ang. legemidler, så har jeg: ?n???s?k?t?k? og på u-hjelpsarbeider skulle visstnok 1. bokstav være b??s???s?. Er disse bokstavene riktige? I såfall lurer jeg på hvor disse legemidlene befinner seg. Og hva u-hjelpsarbeider angår, så er jeg som tidligere nevnt, helt på jordet. Gerd Hei Gerd, Jeg klikket faktisk på spørsmålet ditt, men det havnet under Jan. Alt i orden. Alf Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12450-n%C3%B8tta-40/page/2/#findComment-53631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gerd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Til Gerd: Bruk samme fremgangsmåte som foreslått i innlegget foran: 1. Fjern krysset i ruten foran "Søk med spørreord" 2. Skriv inn ?n???s?k?t?k?? og klikk Søk 3. Du får ett treff. Slå opp i Tanums og kontroller bøyningsformen 4. Skriv deretter inn: B??G???S? og klikk enter 5. Du får 16 treff. Sjekk betydningen av ordene i NRO _ _ _ 6. Jeg anbefaler deg at du sjekker pkt. 4 direkte i NRO: a) Bruk understrekningstegn, og skriv inn slik: B__G___S_ , klikk enter b) Du får nå 12 treff. Sjekk de treffene du mener er aktuelle. c) NB! Under et av treffene henvises du til: Brigade(4b). Slå opp på dette ordet og les forklaringen. Lykke til! odd Ps. [Jeg gjør deg oppmerksom på at din egen bokstavkombinasjon ?n???s?k?t?k? gir treff i SNL ! Hvis du har lyst å sjekke selv, MÅ du søke med disse tegnene: _N___S_K_T_K_ (ellers får du flere tusen treff)] Ds. Hei Odd. Hjertelig takk for tipsene. Men hvordan i all verden kinne du finne ut at du skulle slenge på et ? mer enn det som egentlig var antall bokstaver? Er du synsk? Gerd Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12450-n%C3%B8tta-40/page/2/#findComment-53632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå