Gjest Elin E. Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Har 3 ord igjen. Kan noen gi meg et hint på 2 av dem ? Periode: har .e.t.d. inngrep : ...k.t.m. ( noe med tomi tror jeg) Kan noen gi meg et godt hint om hvor jeg finner dem ?? Alt det andre er på plass heldigvis :)
Gjest Dag. Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Hei. Svarene finner du enkelt i ordnett.Du behøver ikke gjenta løsningene av hensyn til spenningen for de andre som fortsatt arbeider med oppgaven. Dag.
Gjest Elin E. Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Har funnet det andre steder, og jeg hadde ikke tenkt å legge dem ut heller...
Gjest Elna Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Har 3 ord igjen. Kan noen gi meg et hint på 2 av dem ? Periode: har .e.t.d. inngrep : ...k.t.m. ( noe med tomi tror jeg) Kan noen gi meg et godt hint om hvor jeg finner dem ?? Alt det andre er på plass heldigvis :) Jeg har både innsnitt og uvelhet i havn,men hvor finner jeg afrikanere nede i høyre hjørnet? Iallefall ikke her i NKL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå