Gå til innhold

et hjertesukk i regnværet...

Anbefalte innlegg

Gjest Svima

...... skulle ønske kryssordforfatterne kunne kutte ut sudoku og kakuro i kryssord. Det finnes egne blad for sånt.... hører ikke hjemme i kryssord i det hele tatt. Og for de som tror jeg plages med en kakuro nå, så har dere helt rett... postla bladet for å bli kvitt plagen :o)

Ha forøvrig en fortsatt fin kveld.

mvh svima

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12307-et-hjertesukk-i-regnv%C3%A6ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Denise

...... skulle ønske kryssordforfatterne kunne kutte ut sudoku og kakuro i kryssord. Det finnes egne blad for sånt.... hører ikke hjemme i kryssord i det hele tatt. Og for de som tror jeg plages med en kakuro nå, så har dere helt rett... postla bladet for å bli kvitt plagen :o)

mvh svima

Vekk med sudoku! Kryssord skal ha bokstaver, ikke tall.

Jeg og er helt enig, selv om jeg normalt klarer å løse disse oppgavene. Er bare ikke sikker på om dette forumet blir så godt hørt i redaksjonen.

I vår hadde redaksjonen en "markedundersøkelse" på Allers no hvor en ble bedt om å gi ros og ris. Hva liker du/liker ikke. Jeg svarte på denne. Skrev omtrent samme ordlyd som Svima.

Det er kommet mange nummer etter dette. Ser ikke ut til de nevnte oppgaver forsvinner så lett.

Nina

Gjest Elin E.

mvh svima

Jeg kunne også tenkt meg at disse forsvant. Sudoku går greit, men kakuro er grusom for meg. Har alltid slitt med alt som har med tall og gjøre. Så er jeg så sta også, kan ikke levere bladet fra meg før alle oppgaver er løst, men jammen har jeg sittet igjen med hodeverk et par ganger ...

Annonse

Jamen er vi mennesker forskjellige. Jeg synes kakuroen er en av de morsomste oppgavene i Allers (men så er jeg også glad i tall), og den oppgaven jeg løser som nr. 2 etter Lunnan (som er den morsomste). Deretter kommer Nøtta. Jeg synes det er fint at oppgavene er så varierte, ikke bare ren kryssord.

keb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...