Gå til innhold

Til alle brukere.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det er flere årsaker. Fraværet av sure oppstøt er en ting, da tør folk å spørre mer.

Like viktig er det at vi er blitt flinkere til ikke å buse ut med løsningsordene

til f.eks. Allersnøtta og de to i Hjemmet, Mesterkryss og nøtta.

At løsningsordene for lettere kryssord skrives direkte, tror jeg ikke har noe å si. Så lenge vi fortsetter å gå som katten rundt grøten, ved å gi mer eller mindre kryptiske hint, tror jeg det inspirerer til mer egeninnsats.

Jeg kommer aldri til å glemme all ståheien rundt de små plagg for en tid siden,de som både kostet penger og hadde en tendens til å løse seg opp i vann. Kan vi holde hintene noenlunde på dette nivået, har vi det moro samtidig som vi får en liten åpning til å komme et skritt- for ikke å si et par ruter- videre. Eller? Sov godt!

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12274-til-alle-brukere/#findComment-52884
Del på andre sider

Dessverre kommer de "sure oppstøtene" med tid til annen.

Det jeg virkelig lurer på er hvorfor vi lar oss hemme av dette.

Jeg har selv vært utsatt for disse oppstøtene som ny bruker av denne siden. Jeg har ikke latt meg kue i så anlending og komer aldri til å gjøre det. Dessverre vet jeg om andre betalende som har fått samme "galle" og som kvier seg for å gå ut på siden her.

Dette blir for dumt etter min mening. Det er vi alle som brukere som bestemmer høyden for denne siden, ikke enkeltindivider som mener seg bedre enn andre løsere.

Om en legger ut et spørsmål om Allersnøtten før eller etter butikkutgivelse mener jeg også er irrelevant. Så lenge bladet er i omløp fra forleggers side må en kunne rette spørsmål.

Det er vel bare to-tre uker siden at jeg fikk "refs" for å spørre om noe som ikke var i handelen ennå.

Nei folkens, la oss stå for det vi er,og spørr i vei.

Er likevel enig med Egil om at vi forsøker å kryptere Nøtten i den grad vi klarer det. Etthvert kryssord skal ikke løse av Gud og Hvermansen. La oss holde på det som er opparbeidet, forsøk med ledetråder når det gjelder nøtten, det utvikler oss alle.

De andre svarer vi på i hytt og pine.

Nina

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12274-til-alle-brukere/#findComment-52885
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...