Gå til innhold

Mangler 3 små bokstaver!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gevir omtales ingen steder på en måte som kan tolkes som det er et symbol. men hvorfor kan du ikke skrive BEVIS ? det er jo symbol.

jeg vet ikke hva du benevner som "kryssordet ditt", men minner deg på at det er en god tradisjon på denne siden å ikke legge ut spørsmål og løsninger før kryssordene er i salg for allmennheten. ingen skal føle seg forbigått eller oversett. det er også en innarbeidet praksis å angi navnet på kryssordet i headingen.

odd

Hei Odd. Bevis er nok det riktige som jeg skal fram til min oppgave. Hadde bevis i går og gevir i dag. Selv har jeg DD sin stor kryssordbok der sto det ikke under symbol, men en venn av meg har Kryssordeksperten av DD og der sto det.

Nettopp pga. av at oppgaven ikke er i salg før mandag la jeg ikke ut navnet på oppgaven i headingen. Det var helt bevisst. Da skal ingen føle seg forbigått el. oversett. Men, det sier vel seg selv at det er en oppgave innen Allerskonsernet siden forespørselen kommer på Allers-siden. Så kan hver enkelt løser ev. finne ut av hvilken oppgave.

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Nina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...