Gå til innhold

Endringer i NKL- allerssiden.

Anbefalte innlegg

Hei til alle der ute.

Var innom forumet og ser at siden vår er blitt endret til komprimert visning. Vet ikke om jeg likte det så godt. Det var kjekt å kunne se med en gang hvem som skrev innlegg og hvem som svarte. Men det går seg vel til hvis dette blir standarden.

En annen ting som jeg lurte på, skulle skrive dette innlegget men måtte logge meg på med brukernavn og passord før jeg kom inn i nyt emne. Er dette også nytt, eller kan det være fordi jeg nettopp har fornyet abonnementet?

Noen som kan svare?

Nina

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12224-endringer-i-nkl-allerssiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belladonna

Hei til alle der ute.

Var innom forumet og ser at siden vår er blitt endret til komprimert visning. Vet ikke om jeg likte det så godt. Det var kjekt å kunne se med en gang hvem som skrev innlegg og hvem som svarte. Men det går seg vel til hvis dette blir standarden.

En annen ting som jeg lurte på, skulle skrive dette innlegget men måtte logge meg på med brukernavn og passord før jeg kom inn i nyt emne. Er dette også nytt, eller kan det være fordi jeg nettopp har fornyet abonnementet?

Noen som kan svare?

Nina

Hei Nina!

Du kan velge selv hva slags visning du vil ha. Det har jeg gjort og beholdt den som som den var. Jeg synes også det er greit å se hvem som skriver og hvem som svarer.

Det andre du spør om, har ikke jeg opplevd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...