Gå til innhold

Nøtta 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan gi meg et hint om hvordan jeg skal komme frem til svaret på hva øyboer blir. Har bokstavene _E_A_E.

Fortsetter under...

Skrevet

hei Tina.

Denne øyboeren er en skikkelig nøtt. Jeg fant en øy på 5 bokstaver, plasserte inn bokstav 2 og4, og føyde til "er" på de to siste. Jeg fant 3 alternativer.

om det blir godtatt er et annet spørsmå, men det var det eneste jeg klarte å få til.

Gerd

Gjest svima
Skrevet

Hei på dere!

Jeg har gitt opp "benyttes i orientering". Klarer ikke å få det på plass. Kan noen gi et hint om hvor man kan finne det? Kjenner jeg er i ferd med å bli skikkelig irritert nå :o)

mvh Svima

Gjest Hjelper
Skrevet

Hei,

Kjenner ikke kryssordet, men søk i google med "benyttes i orientering"

Ta med ", kanskje det kan brukes?

Hjelper

Gjest svima
Skrevet

Takk for tipset hjelper, men jeg fant ikke det jeg lette etter. Det må jo være noen som har klart å finne det?

svima

Skrevet
  - skrev (På 25.3.2006 den 21.34):

Hei,

Kjenner ikke kryssordet, men søk i google med "benyttes i orientering"

Ta med ", kanskje det kan brukes?

Hjelper

Jeg har funnet et ord etter lang leting og mye frustrasjon, men vet ikke om det er riktig, det er ihvertfall det eneste jeg får til å passe inn med resten av bokstavene. Det er KALKYLE. Ellers så har jeg prøvd med kartbok, matkart osv.... Men så var det denne øyboeren da som jeg ser at det er flere som sliter med. Jeg har også gjort som Gerd, men vet overhodet ikke om det er riktig. Vi skulle hatt noen eksperter på banen her....

lill

Annonse

Skrevet

Er ingen ekspert men kalkyle er feil ... ! Ordet var for min del VELDIG vanskelig å finne noe sted så jeg måtte forhøre meg venner innen sporten om de hadde peiling. Omsider gikk det i orden :)

Skrevet

Ja, dette lå langt inne for meg også, men ved søke på benyttes i orientering på SNL og slå opp på orientering (Konkurranseformer), fant jeg det. Og komiker er ikke navnet på en komiker, men heller en betegnelse på en.

Skrevet

Jeg har fått bokstavene _O_A_E på øyboer. Er det riktig? Kan du være så snill og gi meg et hint på hvordan jeg skal finne frem til svaret på dette siste ordet jeg mangler.

Lill

Skrevet

Hei Lill

Bokstavene skal være -u-a-e-, komiker blir standup.

Skrevet

Hei og tusen takk for svar. Endelig gikk den opp, men skal si den var vanskelig denne gangen.

Lill

Skrevet
  - skrev (På 26.3.2006 den 18.18):

Ja, dette lå langt inne for meg også, men ved søke på benyttes i orientering på SNL og slå opp på orientering (Konkurranseformer), fant jeg det. Og komiker er ikke navnet på en komiker, men heller en betegnelse på en.

Hei og tusen takk for all hjelp jeg fikk. Endelig er den i boks, men skal si den var vanskelig denne gangen. Men det ser ikke ut som om nøtta 13 skal være så mye enklere å få til........

med hilsen fra Tina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...