Gjest anne marit Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Klassikern manglet stjerner i mitt blad.Hadde tilogmed dobbelt opp av bladet og i begge var samme feilen. Hadde noen andre det?
Gjest Jo Egil Johnsrud Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Dette er diskutert tidligere her: http://www.kryssord.no/diskusjon344/read.php?f=1&i=4773&t=4773
Gjest anne marit Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Klassikern manglet stjerner i mitt blad.Hadde tilogmed dobbelt opp av bladet og i begge var samme feilen. Hadde noen andre det? Hei Nå fant jeg det endelig.Har vært på Se og Hørs Jubileumscruise i 11 dager og henger litt etter her. Oppgavene er jo sendt inn så da for jeg bli uten bokstavene til Hjemmet retter opp feielen.
Gjest Elisabeth Eriksen Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 Klassikern manglet stjerner i mitt blad.Hadde tilogmed dobbelt opp av bladet og i begge var samme feilen. Hadde noen andre det? Sjekket med Hjemmet - og følgende ruter skal ha stjerner i klassiker'n 1. runde: 10 V - bokstav 1 24 L - bokstav 2 49 V - bokstav 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå