Gjest Wizard Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Noen som kan hjelpe ? Øverst til høyre står det "Tre land" _ e _ _ _ U _ Her står jeg fast :-( Noen som kan hjelpe meg litt her ? Wizard
Gjest Aksel Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hei Wizard! Løsningsordet er et samlende navn på, ja nettopp, tre land i i Europa. De grenser til hverandre, to er monarkier, ett er storhertugdømme. De er alle EU-medlem, og danner egen tollunion. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Wizard Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Noen som kan hjelpe ? Øverst til høyre står det "Tre land" _ e _ _ _ U _ Her står jeg fast :-( Noen som kan hjelpe meg litt her ? Wizard Da skjønte jeg litt mer, Takker så mye Aksel. Mvh Wizard
Gjest gerd Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Noen som kan hjelpe ? Øverst til høyre står det "Tre land" _ e _ _ _ U _ Her står jeg fast :-( Noen som kan hjelpe meg litt her ? Wizard Hei der ute. Du som driver med herding av stål, hva brukes til å herde stål? 7 bokstaver ?G???A? Den midterste bokstav er sannsynligvis "V" eller "E". Så var det da spørsmål om hva histoie kan være. 7 bokstaver her også og da har jeg fått følgende: ?E?O?N? Får jeg hjelp til disse 2 ordene, er jeg i mål! gerd
Gjest nina Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Beklager Gerd, men med de bokstavene du har, har du nok noe feil i kryssordet ditt. Til å herde stål bruker man en allround-væske. nina
Gjest gerd Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hei der ute. Du som driver med herding av stål, hva brukes til å herde stål? 7 bokstaver ?G???A? Den midterste bokstav er sannsynligvis "V" eller "E". Så var det da spørsmål om hva histoie kan være. 7 bokstaver her også og da har jeg fått følgende: ?E?O?N? Får jeg hjelp til disse 2 ordene, er jeg i mål! gerd Hei Nina. Ja, det er nok meget mulig at jeg har noe feil, men hvordan får man plassert det lange ordet i 7 ruter? Tenkte det kanskje kunne være noe slags universalgreier, men nei da. Så jeg er like klok (eller dum)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå