Gjest Carpe Diem Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Alt er i boks bortsett fra 25 l. : svært - hvor jeg har s _ e _ e _ i _ Kan noen hjelpe ?
Gjest Carpe Diem Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Takk skal du ha - det var et ord jeg aldri ville forbundet med svært, men da lærte jeg noe i dag også ....
Gjest odd Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Alt er i boks bortsett fra 25 l. : svært - hvor jeg har s _ e _ e _ i _ Kan noen hjelpe ? tror fasit er sørgelig
Gjest Tone Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Alt er i boks bortsett fra 25 l. : svært - hvor jeg har s _ e _ e _ i _ Kan noen hjelpe ? Jeg har også sørgelig - men jeg sliter med 42L mytologisk vesen, jeg har T_T_N. Tror kanskje T'en i midten er feil?
Gjest Tone Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Alt er i boks bortsett fra 25 l. : svært - hvor jeg har s _ e _ e _ i _ Kan noen hjelpe ? Jeg tenkte også på Titan men fant ikke noen forklaring på at det er et sånt vesen - mytologi ligger langt utenfor mitt kunnskapsområde.... så tusen takk for hjelpa, da har jeg for første gang klart hele Eksperten, det er så gøy. Tone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå