Gjest Lillemor Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Har jeg noen gale bokstaver tro: Fra bildet blir gaten "Kalles ofte hanens h-kel-ppe-" Er det noen som har løst denne oppgaven. Resten av den har jeg ferdig. MVH Lillemor
Gjest svima Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hei Lillemor.. Jeg har løst den, og skrev hakelapper. mvh Svima
Gjest mette Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg forstår ikke hva slags blomster det blir øverst.Har skrevet BEKKESILDRE og ÅKERNELDER,men da får jeg ikke til byen.Men kanskje det er en by som heter REEDS?Noen som vet svaret??
Gjest nina Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hei Mette, har sendt bladet og husker dessverre ikke hva jeg fikk. Bekkesildre høres greit ut, men den siste tror jeg det er noe feil med ja. Den kan bli både åkerbendel og åkervindel hvis byen skal bli Leeds. Prøv å bytt ut noen av de andre bokstavene dine. Du finner nok svaret ved søk i NKL. Nina
Gjest Lillemor Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 - skrev (På 8.2.2006 den 6.44): Jeg forstår ikke hva slags blomster det blir øverst.Har skrevet BEKKESILDRE og ÅKERNELDER,men da får jeg ikke til byen.Men kanskje det er en by som heter REEDS?Noen som vet svaret?? Jeg har også sendt kryssordet, men mener at byen var LEEDS. Men nå sliter jeg med Flora-X i nr 6. Jeg har to stauder som slutter på NØKLEBLOMST, og er det noen hjelpsomme sjeler som har funnet det ut ?Likeså i nederste hjørne har jeg BALLBLOM, men pronomen som slutter på B ?? Hilsen fra Lillemor
Gjest nina Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nøkleblom er kaukasus og finnmarks. Ballblom er nok feil. Det skal være gullblom. Nina
Gjest Lillemor Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Tusen tusen takk Nina, det var kjempeflott å få hjelp til dette MVH Lillemor
Gjest Belladonna Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 - skrev (På 8.2.2006 den 6.44): Jeg forstår ikke hva slags blomster det blir øverst.Har skrevet BEKKESILDRE og ÅKERNELDER,men da får jeg ikke til byen.Men kanskje det er en by som heter REEDS?Noen som vet svaret?? Åkernellik har jeg skrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå