Gjest margot Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 antikviteter igjen rett under bildet: antikvitet. kan ikke finne ordet noen steder. har funnet noe om teknikken, og går ut fra at gjenstanden ble brukt til fremstilling, ikke servering. er det noen som har løst det, og kan bekrefte? margot
Gjest margot Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 det er ikke veldig viktig å finne ordet, men det finnes ikke de vanlige ordlistene, heller ikke l leksikon. antar at saken jeg skal frem til er så gammel at ordet er gått ut. blindbokstaven avgjør om det er det ene eller det andre. det finnes kanskje i norsk riksmålsordbok, men den har jeg ikke kjøpt meg tilgang til enda. det ser jeg at jeg kommer til å gjøre. hvis noen har lyst til å hjelpe meg, og søke for meg, send meg en mail-adresse, for jeg har ikke lyst til å legge ordet ut på nettet. men som sagt, det er ikke viktgere enn at jeg kan spørre når innsendingsfristen er ute. margot
Gjest Mette Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 antikviteter igjen rett under bildet: antikvitet. kan ikke finne ordet noen steder. har funnet noe om teknikken, og går ut fra at gjenstanden ble brukt til fremstilling, ikke servering. er det noen som har løst det, og kan bekrefte? margot Jeg tror det blir srolpekanne.Hva nå enn det kan være.Mener å ha hørt det en gang...
Gjest Mette Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg tror det blir srolpekanne.Hva nå enn det kan være.Mener å ha hørt det en gang... En liten rettelse.Jeg skrev jo feil,mente stolpekanne.
Gjest nina Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Går du inn på Google og søker på ordet ditt vil du få det bekreftet, samt du vil få opp bilde av en dekor. Nina
Gjest margot Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Nina, det hjelper ikke med Goggle-søk, men jeg stoler på at du har rett. vet ikke, men er det forskjell på Goggle når det gjelder Mac og Pc? For jeg har en Mac. margot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå