Gjest Ruth Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 er det flere som har fått "Arnvid" på guttenavn? Desperat...
Gjest nina Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Nei, men antar at det er lokalt guttenavn ett eller annet sted i Norge. Det er jo ikke annent som passer ut fra det jeg kan se. Hvis da ikke kryssordforfatteren har blingset på en rute. Nina
Gjest qi Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hei, Kanskje et svar er ? Arnvid (Arnvið) Konge på Sunnmøre || Heimskringla: | Harald Hårfagre ||
Gjest margot Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 er det flere som har fått "Arnvid" på guttenavn? Desperat... Hei, jeg har hørt navnet mange ganger, enda en av de ting som jeg bare «vet» og er «sikker» på. tror nok det var en og annen Arnvid i bygdene omkring for en del år siden. margot
Gjest anita_m Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Om dere tar en titt i telefonkatalogen finnes det ca 300 Arnvid med telefon, hvorav over 150 på Vestlandet. Telefonkatalogen er et godt sted å søke når en lurer både for- og etternavn! :-) Anita
Gjest margot Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hei Anita, forbauser meg ikke, men siden jeg er født på Vestlandet, så har jeg sannsynligvis «visst» det i ganske mange år. Jeg vet at jeg bør bli flinkere til å sjekke mange ganger, men enkelte ord og koblinger ligger liksom i i hodet et sted, og da går de automatisk på plass i kryssordet, uten noen som helst tanke på at dette burde jeg sjekke. F eks at ROSE kan bli HEVE. Ellers håper jeg jo at alle har glemt den der «krakkesenga» mi etter hvert. Jeg bør kanskje gå ut med en ADVARSEL om at det jeg sier, ikke skal godtas før noen andre har dokumentert det. For jeg greier sannsynligvis å forsvare det meste, og som regel uten skikkelig dokumentasjon. I kveld skal i hvert fall jeg løse kryssord, så jeg ønsker alle andre kryssordløsere en fin kveld, og håper vi støter på noen skikkelige problemer i løpet av kvelden? Hilsen Margot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå