Gjest nina Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 I Mesterhånd spør de etter "er noen ringer" her har jeg fått trekar? Kan dette være riktig. I Matlyst spør de etter "esken" her har jeg fått bokstavene _akka. Klarer ikke å finne et synonym til esken med disse bokstavene. Har også gått over det som er løst rundt, men finner ikke feil her heller ut fra det som jeg kan se. Hva kan esken være? Nina
Gjest Elin Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Kan esken være pakka ? Hender de bruker dialekt osv i løsningen
Gjest nina Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Er jo alltid en mulighet for det Elin. Jeg prøver ihvertfall. Nina
Gjest Skjye Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 I Mesterhånd spør de etter "er noen ringer" her har jeg fått trekar? Kan dette være riktig. I Matlyst spør de etter "esken" her har jeg fått bokstavene _akka. Klarer ikke å finne et synonym til esken med disse bokstavene. Har også gått over det som er løst rundt, men finner ikke feil her heller ut fra det som jeg kan se. Hva kan esken være? Nina Hei, Nina. Slå opp på substantivet RINGE i Bokmålsordboka, så finner du forklaring til kombinasjonen. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå