Gjest Elin Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 står litt fast igjen... På plass til fisketørk har jeg .l.p. (klepp ?) Slike er av særlig fint stål ? Takknemlig for hjelp !!
Gjest Elin Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Kan det være toledoklinger ? Men da vet jeg ikke hva tap blir ? Kun disse 2-3 ordene jeg mangler
Gjest Bjarne Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 står litt fast igjen... På plass til fisketørk har jeg .l.p. (klepp ?) Slike er av særlig fint stål ? Takknemlig for hjelp !! Hei, Elin Jeg har ikke denne oppgaven, men jeg tror du bør holde fast ved KLEPP og TOLEDOKLINGER. Hvis du har noen bokstaver og ordlengde på tap kan jeg kanskje hjelpe deg? Lykke til videre - hilsen Bjarne
Gjest Elin Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 5 bokstaver. = .p.l. l er fra toledoklinger p fra knupp (utmerket person)
Gjest Bjarne Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 står litt fast igjen... På plass til fisketørk har jeg .l.p. (klepp ?) Slike er av særlig fint stål ? Takknemlig for hjelp !! Hei, Elin Tap kan bli SPILL. (eks. spill av tid) Lykke til videre - hilsen Bjarne
Gjest Elin Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 BJARNE : Du er en engel !!! Tusen takk skal du ha for at jeg fikk på plass det siste ordet :)
Gjest nina Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hjelp!!!!! Mangler ett ord i nøtten og det er knapper. 7 bokst. har _o_r_r_. Er det noen som har et godt forslag mottas det med glede. Nina
Gjest Bjarne Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 hei, Nina Dette ser vrient ut. Det nærmeste jeg kan foreslå (med de bokstavene du oppgir) må bli TOLVERE. (Uniformsknapper). Det spørs om du har noen mulighet for å endre den ene R'en. Lykke til videre - hilsen Bjarne
Gjest nina Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Takk for tilbakemeldingen Bjarne. Nå gjorde du meg litt usikker for jeg trodde jeg hadde løsningen. Hadde skrevet inn tollert, men det er vel i entall. Hvis uvislig (tankeløs) kan regnes for å være ugrei, ja da er nøtten i boks for mitt vedkommende. Har skrevet illslig for ugrei nå. Nina
Gjest Guttorm Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg hadde også kjørt meg fast, men tolvere er nok løsningen. Da finnes det et ord i "Kryssordexperten" som vil gi løsningen på ugrei, nemlig KVISTET.. Da blir det to alternativer for "Stoff". Guttorm
Gjest nina Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hallo Guttorm, har også vært innom alternativet kvistet, men det var før jeg fant ut at trossig ikke var rette synonym til ugrei. Har ikke prøvd igjen med det ordet etter tollert/tolvere. Men, hvis du mener det er det riktige ordet, noe også jeg tror all den tid jeg fant at kvistet var et synonym til ugrei i NRO, uvislig var ikke nevnt i NRO. Da får jeg finne stoffet da. Ha en fortsatt fin kveld. Nina
Gjest nina Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 nina Skrev: > Hallo Guttorm, har også vært innom alternativet kvistet, men > det var før jeg fant ut at trossig ikke var rette synonym til > ugrei. Har ikke prøvd igjen med det ordet etter > tollert/tolvere. Men, hvis du mener det er det riktige ordet, > noe også jeg tror all den tid jeg fant at kvistet var et > synonym til ugrei i NRO, uvislig var ikke nevnt i NRO. Da får > jeg finne stoffet da. > > Ha en fortsatt fin kveld. > > Nina Mener selvfølgelig ikke før jeg fant ut at trossig ikke var rette synonym til ugrei da dette er to ord for samme ting, men selvfølgelig før jeg fant ut at knapper kunne være tollert, men som Bjarne heldigvis rettet opp i ved å gi meg ordet tolvere i fl. Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå