Gå til innhold

20 spørsmål nr. 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med fam.navn. Helt nederst i høyre hjørne. Har N-BY?

Nina

Fortsetter under...

Skrevet

Takk for hjelpen Belladonna, eller du skjønne kvinne. Ble litt flau, for da jeg slo opp i telefonkatalogen fant jeg faktisk to med etternavnet Neby.

Nina

Gjest Belladonna
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med fam.navn. Helt nederst i høyre hjørne. Har N-BY?

Nina

Hei Nina, du er den første som har skjønt "nicket" mitt, eller i hvert fall gitt uttrykk for det.

Jeg tenker vi er belle donne begge to, jeg ;-).

Skrevet

Belladonna, jeg bor fast i Spania og hvis jeg ikke kunne såpass burde jeg reise hjem til Norge igjen.

Hasta luego (Ser deg siden, snakker med deg siden).

Nina

Gjest Belladonna
Skrevet

Ah, vives en España! Todo el año o sólo por el invierno? Quisiera vivir en España, yo también.

Te deseo buenas noches!

Annonse

Skrevet

Skulle gjerne ha skrevet dette på spansk, men har norsk tastatur og finner ikke alle diftongene. Men det blir med god fantasi, si vivir en espana todo el ano. Solo en Noruega para vacasiones, dos o tres semanas en ano. Tror, eller vet ut fra det jeg ser at din spansk er nok på et noe høyere nivå enn min. Vi tar det på norsk heretter por favor.

Nina

Gjest Belladonna
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på om jeg kan spansk bedre enn deg, men jeg syntes det var litt morsomt å skrive. Jeg oppdaget at det ikke er "omvendte" spørsmåls- og utropstegn på tastaturet mitt.

Nå er det sengetid for meg. Jeg ønsker deg en riktig god natt. Vi "mailes" sikkert siden.

Hilsen Belladonna (som er alene om mitt egentlige navn, faktisk i hele Norge, tror jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...