Gjest Mette Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Er det simpelthen ingen i kongeriket som lurer på noen verdens ting lenger? Jeg har nok blitt kraftig akturseilt:)
Gjest elle Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hei Mette! Jeg sitter med de samme tankene selv! Har vi blitt så flinke at vi ikke trenger hjelp, eller tør vi ikke spørre om hjelp?
Gjest Kari Anne Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Er det simpelthen ingen i kongeriket som lurer på noen verdens ting lenger? Jeg har nok blitt kraftig akturseilt:) Hehe! Jeg kunne trenge litt hjelp!! Eller MYE hjelp! Irriterer meg at jeg ikke får til 20 spørsmål i allers kryss og tvers nr 12.. Står fast på det første sprøsmålet, et norsk ordspråk om mat.. Og, mens jeg er i farta.. Antikviteter i samme blad.. Helt oppe til venstre.... Antikviteter... Grr... Skjønner at dette er noe jeg ikke er god på! (Antikviteter, altså) Ha en strålende fin og problemfri kveld!
Gjest nina Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 20 spørsmål: Man må tygge hva tennene tåler. Antikvitet-x: Ølhøne Nina
Gjest Kari Anne Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 ØH...Hva blir da antikviteter loddrett?
Gjest Kari Anne Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Å? Hva i alle dager er det for noe? Men, takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå