Gjest Ellen Mari Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Sitter igjen med miljø 5 bokst og skarp 7 bokst. Har kanskje noe feil i dette feltet. Står iallefall fast. Håper noen kan hjelpe?
Gjest Steinar Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Jeg har sendt inn denne oppgaven, men jeg synes å huske at skarp var ÅRVÅKEN. Miljø er jeg enda mer usikker på, men kan det være STAND. Uansett: Lykke til! Steinar
Gjest punky Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har stand, men ikke årvåken. Stand og årvåken passer ikke sammen der bokstavene krysses, selv har jeg skrevet skinger.
Gjest punky Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Strever litt nede i høyre hjørne. Har 2 planter som kan passe nest nederste linje, men får ikke frem at de vokser hurtig. Riktignok sto det om den ene et den var en/toårig og kunne bli (lengden var angitt, men har glemt den) , noe som kunne indikere at den vokste hurtig, men da fikk jeg trøbbel med gnageren. Noen tips ?
Gjest Steinar Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Jeg husker dessverre ikke hva jeg kom frem til. Imidlertid, jeg undersøkte i leksokonet, og der sto det at planten var hurtigvoksende. Dersom du har noen forslag til meg, kan jeg undersøke? Steinar
Gjest Ellen Mari Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Sitter igjen med miljø 5 bokst og skarp 7 bokst. Har kanskje noe feil i dette feltet. Står iallefall fast. Håper noen kan hjelpe? Takk for hjelpen fra dere. Punky, det skal være sitkagran. Lykke til videre. Jeg overså et stikkord til som jeg er usikker på. Bergmannsredskap. Har -i-h-g-e-. Har en mulig løsning men finner ikke dekning for den.
Gjest punky Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 På redskap har jeg firhugger, en bergmannshakkemed fire (skarpe, spisse ) hjørner NRO V. Takk for hjelpen forresten, det alternativet hadde jeg ikke
Gjest Ellen Mari Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Takk for hjelpen fra dere. Punky, det skal være sitkagran. Lykke til videre. Jeg overså et stikkord til som jeg er usikker på. Bergmannsredskap. Har -i-h-g-e-. Har en mulig løsning men finner ikke dekning for den. Det var firhugger jeg og fant. Takk for bekreftelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå