Gjest Kari Anne Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Nå er det krise! Står fast! Bom fast! Problemet er 'fugler' tredje kolonnne fra høyre.... Og, 'mas', 8. kolonne fra høyre. Takker for svar!
Gjest siv Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hei.kari Anne Jeg har ikke oppgaven men nysgjerriget er vel en dyd??????????????????????????????H . skal jeg prøve å hjelpe deg det er fint m du har noen bokstaver Jeg synes det er bare gøy hvis jeg greier ordene dine Hilsen siv
Gjest anne k Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Nå er det krise! Står fast! Bom fast! Problemet er 'fugler' tredje kolonnne fra høyre.... Og, 'mas', 8. kolonne fra høyre. Takker for svar! Fugler kan være snøugler og mas er jag. Det var ikke helt lett å finne ut for du hadde ikke skrevet hvilket kryssord det var.
Gjest Kari Anne Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Å.... Det hadde jeg visst glemt! Får unnskylde meg med at jeg har høstferie! :) Tusen takk for at du gadd å leke detektiv for min skyld! Ha en superduper tirsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå