Gjest anne-marie Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hei der ute! Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med den grønne linjen. Får den ikke til å stemme med bildet. Jeg har fått det til å bli: DEN RETTE SELVLAGDE FL-ET ER UIMOTSTÅELIG???? anne-marie
Gjest Eivor andersen Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Jeg fant ut at det helt klart er en feil her.Den rette selvlagde fluen er uimotståelig,har jrg fått.Sikkert satt inn feil bilde:)
Gjest elle Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hei der ute! Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med den grønne linjen. Får den ikke til å stemme med bildet. Jeg har fått det til å bli: DEN RETTE SELVLAGDE FL-ET ER UIMOTSTÅELIG???? anne-marie Helt enig!!! Dette bildet stod også i Allers nr. 38, da med en helt annen "grønn linje" som passet helt til dette bildet
Gjest Ruth Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hei der ute! Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med den grønne linjen. Får den ikke til å stemme med bildet. Jeg har fått det til å bli: DEN RETTE SELVLAGDE FL-ET ER UIMOTSTÅELIG???? anne-marie Godt å se at andre også stusser.Har fått akkurat det samme.Trodde jeg var blidt tussete..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå