Gjest annemor Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Hei! Har baksa litt med denne oppgaven i dag! Er enig med den som mener at humorpoeten har mange underlige ord! Nå mangler jeg bare litt... "Bør mugga være"... _ ELLBAR? "KLAR!" - _v_? "Beskyttelse" på 10 bokstaver: LAUGSVE _ E _? God lørdagskveld til alle! mvh, annemor
Gjest Belladonna Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg vet ikke hvilket blad humorpoeten er i, men kan jo forsøke meg på noen svar. Mugga bør kanskje hellbar, beskyttelse er laugsvesen, tenker jeg. Klar vet jeg ikke. det ser ut til å være imperativ, i hvert fall.
Gjest nina Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hei! Har baksa litt med denne oppgaven i dag! Er enig med den som mener at humorpoeten har mange underlige ord! Nå mangler jeg bare litt... "Bør mugga være"... _ ELLBAR? "KLAR!" - _v_? "Beskyttelse" på 10 bokstaver: LAUGSVE _ E _? God lørdagskveld til alle! mvh, annemor Hei du har sikkert funnet svaret allerede, men klar ! blir evn som står for evne. Slår du opp på evne vil du finne synomymet klart. I og med at klar står med utropstegn blir det da evn. Kan du være snill å hjelpe meg med adresse har _rl, noe er sikkert feil men hva. Mangler kun den bokstaven i poeten. Nina
Gjest qi Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hei, Kan tenkes at det er: URL ang. internettaddresse. qi
Gjest nina Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Takk for hjelpen. Det hadde jeg ikke funnet ut av selv. Internettasresser er ikke min sterke side. Nina
Gjest punky Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Dette nummeret av Allers dumpet ned i postkassen i dag, så jeg er ikke vant med spørsmålformen. Hvis skuespiller blir holklywoodkjendis, hva blir så del og godlyd? Inneha passer ikke med kjendis, hva kan da skuespiller bli?
Gjest Steinar Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hei ! Bytt ut kjendis med KJEKKAS så tenker jeg det ordner seg. Lykke til. Steinar
Gjest punky Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Oj, den varianten, vrien tenkte jeg ikke på, takk for hjelpen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå