Gå til innhold

humorpoeten 39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har baksa litt med denne oppgaven i dag! Er enig med den som mener at humorpoeten har mange underlige ord! Nå mangler jeg bare litt...

"Bør mugga være"... _ ELLBAR?

"KLAR!" - _v_?

"Beskyttelse" på 10 bokstaver: LAUGSVE _ E _?

God lørdagskveld til alle!

mvh, annemor

Fortsetter under...

Gjest Belladonna
Skrevet

Jeg vet ikke hvilket blad humorpoeten er i, men kan jo forsøke meg på noen svar.

Mugga bør kanskje hellbar, beskyttelse er laugsvesen, tenker jeg. Klar vet jeg ikke. det ser ut til å være imperativ, i hvert fall.

Skrevet

Hei!

Har baksa litt med denne oppgaven i dag! Er enig med den som mener at humorpoeten har mange underlige ord! Nå mangler jeg bare litt...

"Bør mugga være"... _ ELLBAR?

"KLAR!" - _v_?

"Beskyttelse" på 10 bokstaver: LAUGSVE _ E _?

God lørdagskveld til alle!

mvh, annemor

Hei du har sikkert funnet svaret allerede, men klar ! blir evn som står for evne. Slår du opp på evne vil du finne synomymet klart. I og med at klar står med utropstegn blir det da evn.

Kan du være snill å hjelpe meg med adresse har _rl, noe er sikkert feil men hva. Mangler kun den bokstaven i poeten.

Nina

Skrevet

Hei,

Kan tenkes at det er: URL ang. internettaddresse.

qi

Skrevet

Takk for hjelpen. Det hadde jeg ikke funnet ut av selv. Internettasresser er ikke min sterke side.

Nina

Skrevet

Dette nummeret av Allers dumpet ned i postkassen i dag, så jeg er ikke vant med spørsmålformen. Hvis skuespiller blir holklywoodkjendis, hva blir så del og godlyd? Inneha passer ikke med kjendis, hva kan da skuespiller bli?

Annonse

Gjest Steinar
Skrevet

Hei !

Bytt ut kjendis med KJEKKAS så tenker jeg det ordner seg. Lykke til.

Steinar

Skrevet

Oj, den varianten, vrien tenkte jeg ikke på, takk for hjelpen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...