Gjest kryssordforfatteren Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det har dessverre sneket seg inn en feil i allersnøtta nr. 39. Stikkordet "PUSLING" litt nedenfor midten, litt til venstre er FEIL. Stikkordet skal være: BYRDE. Jeg beklager!
Gjest Olav Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Er det virkelig feil i oppgaven? Oppgaven er jo enkel å løse med "PUSLING" som stikkord, men det er i hvert fall foreløpig problematisk med "BYRDE" som stikkord.
Gjest Inger-Lise Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Det har dessverre sneket seg inn en feil i allersnøtta nr. 39. Stikkordet "PUSLING" litt nedenfor midten, litt til venstre er FEIL. Stikkordet skal være: BYRDE. Jeg beklager! Enig med deg ,Olav! Oppgaven var enkel og grei å løse slik den er.
Gjest Elin Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Uff, jeg finner ikke ut av byrde jeg... så er det flere som synes det er så enkelt... Finner ikke ut av bifigur i maleri heller, ellers var nøtten enkel :)
Gjest kryssordforfatteren Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Er det virkelig feil i oppgaven? Oppgaven er jo enkel å løse med "PUSLING" som stikkord, men det er i hvert fall foreløpig problematisk med "BYRDE" som stikkord. ja ja ... går det greitt å løse med pusling ... så blir selvsagt det godkjent.. lov for en x-ordforfatter å ha flaks i blant også!
Gjest Elin Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Det var bra at vi kunne bruke pusling !!! Nå gikk nøtta i boks :)
Gjest Steinar Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Uff, jeg finner ikke ut av byrde jeg... så er det flere som synes det er så enkelt... Finner ikke ut av bifigur i maleri heller, ellers var nøtten enkel :) Hei ! Kan det være FIGURIN ? Ifølge Tanums ordbok er dette ihvertfall en bifigur i maleri. Steinar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå