Gjest marit Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 kan noen hjelpe meg? Oppgaven er, de sjøfarendes gud, 8 bokst. Neste er: forming av begreper 8 bokst. tror det begynner på i
Gjest marit Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 utrolig hva du får til, hjertelig takk. Klarer du neste og?Byen Petra`s navn, 4 bokst.
Gjest Bjarne Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 kan noen hjelpe meg? Oppgaven er, de sjøfarendes gud, 8 bokst. Neste er: forming av begreper 8 bokst. tror det begynner på i Byen Petra het opprinnelig SELA. Hper dette "går inn" Hilsen Bjarne
Gjest odd Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 kan noen hjelpe meg? Oppgaven er, de sjøfarendes gud, 8 bokst. Neste er: forming av begreper 8 bokst. tror det begynner på i klarer nok også byen Petra, marit. det er som Bjarne skriver SELA. spør du om Petras "navn" på 7 boks. klarer jeg det og: "Klippen" :) ønsker deg kos med kryss odd
Gjest marit Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Byen Petra het opprinnelig SELA. Hper dette "går inn" Hilsen Bjarne og kanskje et krus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå