Gjest mette Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Mangler et par bokstaver.Under bildet til høyre står det samleobjekt.Jeg har:-al-eflaske.Noen som har funnet ut hva slags flaske?
Gjest mette Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg bøyer meg i støvet for deg jeg.Takk så mye igjen.
Gjest anne-marie Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Mangler et par bokstaver.Under bildet til høyre står det samleobjekt.Jeg har:-al-eflaske.Noen som har funnet ut hva slags flaske? Hei Belladonna! Jeg trodde også det skulle bli melkeflaske,men hva blir plagg da? Jeg har anorakk,og da passer det jo ikke med det.Da blir det jo malkeflaske!! mvh.anne-marie
Gjest mette Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Ja,jeg trodde først at melkeflaske var riktig,men har måttet gått bort fra det igjen,da det ikke passer med noe plagg.Er det noen der ute i periferien som har"fasiten"på dette problematiske problemet:)
Gjest anne Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Mangler et par bokstaver.Under bildet til høyre står det samleobjekt.Jeg har:-al-eflaske.Noen som har funnet ut hva slags flaske? Jeg hadde også anorakk først, men gjorde det om til antrekk. Da passer det med melkeflaske.
Gjest anne-marie Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hei Belladonna! Jeg trodde også det skulle bli melkeflaske,men hva blir plagg da? Jeg har anorakk,og da passer det jo ikke med det.Da blir det jo malkeflaske!! mvh.anne-marie Hei anne! Hva du ikke kan!!Tusen takk for hjelpen! GOD HELG! Vennlig hilsen anne-marie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå