Gjest May Kristin Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Her MÅ det nok være en feil, ja... Grøt som stikkord; 11 bokstaver kan bli både sennepsuppe og sennepsdeig.. Det stemmer ikke når kryssordet er nesten ferdig utfylt! Kan jeg få ett svar på dette? May Kristin
Gjest Mette Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Jeg har fått sennepsdeig.Fordi.Kan problem være,har jeg DELISK. Vet ikke om det er rett,men.
Gjest May Kristin Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Delisk er vel ikke ett ord som beskriver ett problem,vel! Jeg har fått UETISK...derfor blir det problem med å få kryssordet til å "gå opp" May Kristin
Gjest Belladonna Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Her MÅ det nok være en feil, ja... Grøt som stikkord; 11 bokstaver kan bli både sennepsuppe og sennepsdeig.. Det stemmer ikke når kryssordet er nesten ferdig utfylt! Kan jeg få ett svar på dette? May Kristin Problemet kan meget godt være delisk. Det er et matematisk begrep, det deliske problem som er problemet med kubens fordobling.
Gjest May Kristin Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 OK, takk for hjelpen! Kryssordet er ferdig!
Gjest May Kristin Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Vel, jeg var vel litt tidlig ute med å tro at kryssordet er ferdig... Har ett spørsmål til; kan FART være SPEER ? Det blir slik med meg når STED I TELEMARK blir TØRDAL? Kan noen hjelpe meg?
Gjest anne Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Her MÅ det nok være en feil, ja... Grøt som stikkord; 11 bokstaver kan bli både sennepsuppe og sennepsdeig.. Det stemmer ikke når kryssordet er nesten ferdig utfylt! Kan jeg få ett svar på dette? May Kristin Jeg tror at fart er speed og sted i telemark er tuddal. Jeg står fast på eksperten. Kan du hjelpe meg ? I venstre hjørne øverst, Ulåt:-----njammer. Og enhet: ---b--j-rkilometer. Og så luftlag: ---n--fære.??
Gjest May Kristin Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ulåt blir "katzenjammer", Enhet blir "passasjerkilometer", luftlag blir "ozonosfære" Den b*en du har i ordet som skal bli "passasjer...." stemmer nok ikke! Språk blir enten "singalesisk" eller "sonsorolese", er ikke helt sikker ennå hva det blir. Lurer på hva du har som arabisk dikter!
Gjest anne Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Tusen takk for hjelpen! Det passer best med singalesisk for da blir høytidelige andaktsstemte. Arabisk dikter er imrulkais.
Gjest Lillian Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Problemet kan meget godt være delisk. Det er et matematisk begrep, det deliske problem som er problemet med kubens fordobling. Hei! Kan jeg også få svar på Råtobakk i Mesterhånd? Jeg har BREME i begynnelsen. Hva er tilhenger av nyttemoral? Jeg har UT i begynnelsen. Fuglen som begynner på Parykk hva er det? Tusen takk!
Gjest anne Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Råtobakk=bremerblad Tilhenger av nyttemoral=utilist Fugl=tereksnipe ( for stilling er positur og gjøre levende er animere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå