Gå til innhold

Dette med å få/gi hjelp.

Anbefalte innlegg

Gjest annemor

Hei!

Har bare lyst å legge til et par ord til diskusjonen om hvorvidt det blir gitt hovne svar eller ikke når noen spør om hjelp. Har sjøl fått god hjelp som følge av gode hint fra andre. Akkurat det får oss vel bare til å studere oppgavene enda litt bedre enn vi HAR gjort.....

Det er når det fra tid til annen anes en viss SPYDIGHET og IRONI i svarene at JEG krymper meg og tenker: Dette får meg til å tenke på at det må finnes noen som må kompensere for noe på en så underlig måte....

mvh, annemor

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/11802-dette-med-%C3%A5-f%C3%A5gi-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske ny på siden her. Jeg fikk nok litt pepper i starten, javel, så jeg kikket litt på tidligere innlegg om hjelp/ikke hjelp og spydig og hoven osv.

Det jeg sitter her og forundrer meg over, er hvorfor i all verden det stort sett bare er jenter som krangler om dette.

Gutta gjør det jo ikke?

margot

Det samme har jeg også erfart Anka! Kun kjempehyggelige svar fra de fleste (alle damene), men noen ganske hovne svar fra et par herrer. Men, med fare for å irritere noen nå, så har vel noen behov for å se litt ned på og hovere over de som behøver hjelp. Hvorfor ikke bare heve oss over det, sende mange kjempeblide takker tilbake og benytte oss av svaret vi får? Det gjør ihvertfall jeg! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...