Gjest teodor Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Er ferdig med 1 runde av nm,men stusser over et ord jeg ikke kan finne i mine bøker.stikkordet er mat.uttrykk,og det svaret jeg har har jeg aldri hørt.Uten å røpe hva det er,lurer jeg på om noen kan si hvor jeg kan slå det opp...og om det kanskje er jeg som har feil i løsningen?Er det andre som har merket seg det ordet?
Gjest Bjørn R. Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Hei Jeg stusset også litt over dette ordet. Ordet finner du i Tanums store rettskrivningsordbok, selv om det ikke står forklart at det er et matematisk uttrykk.
Gjest marit Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 - skrev (På 2.10.2003 den 15.22): Er ferdig med 1 runde av nm,men stusser over et ord jeg ikke kan finne i mine bøker.stikkordet er mat.uttrykk,og det svaret jeg har har jeg aldri hørt.Uten å røpe hva det er,lurer jeg på om noen kan si hvor jeg kan slå det opp...og om det kanskje er jeg som har feil i løsningen?Er det andre som har merket seg det ordet? Ikke noe å være redd for å røpe, har fått nirest. Men trenger hjelp til omfang, blir det runde? Nå er jeg på klassikern
Gjest Dag Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Hei Marit. Her begynner problemene.En venn av meg ringte til Hjemmet og da skulle spørreordet være omgang.Du kan bruke -range_ eller -runde- så vidt jeg kan skjønne.Dette er bare rot fra Hjemmet`s side .Alt må kunne godtas.En dårlig start etc......Jeg synes den neste oppgaven var mere arbeidsom. Vi fortsetter med lystig mot. Dag.
Gjest teodor Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 - skrev (På 2.10.2003 den 15.22): Er ferdig med 1 runde av nm,men stusser over et ord jeg ikke kan finne i mine bøker.stikkordet er mat.uttrykk,og det svaret jeg har har jeg aldri hørt.Uten å røpe hva det er,lurer jeg på om noen kan si hvor jeg kan slå det opp...og om det kanskje er jeg som har feil i løsningen?Er det andre som har merket seg det ordet? Tusen takk for svar:)har trodd jeg var helt ute på viddene.du spør om omfang kan bli runde?jeg tror det kan være en skrivefeil,og at stikkordet skal være omgang.Noen andre som har svaret?
Gjest marit Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 - skrev (På 2.10.2003 den 15.22): Er ferdig med 1 runde av nm,men stusser over et ord jeg ikke kan finne i mine bøker.stikkordet er mat.uttrykk,og det svaret jeg har har jeg aldri hørt.Uten å røpe hva det er,lurer jeg på om noen kan si hvor jeg kan slå det opp...og om det kanskje er jeg som har feil i løsningen?Er det andre som har merket seg det ordet? endelig kan jeg pakke inn bladet og begynne med neste. Men både nøtta og mestern var et slit denne gang.
Gjest jens Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 - skrev (På 2.10.2003 den 16.39): Tusen takk for svar:)har trodd jeg var helt ute på viddene.du spør om omfang kan bli runde?jeg tror det kan være en skrivefeil,og at stikkordet skal være omgang.Noen andre som har svaret? Hei Teodor! Jeg trodde også at det kunne være en skrivefeil. Det er det nok ikke. Det er her snakk om "omfang" Med god hjelp i fra "Dag" kom jeg til at det var et "eng" yttrykk. Jens
Gjest bøgga Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 - skrev (På 2.10.2003 den 17.34): endelig kan jeg pakke inn bladet og begynne med neste. Men både nøtta og mestern var et slit denne gang. svaret står i d.d.kryssordbok, slå opp på rekkevidde så voila der er det. lykkke til vidre.
Gjest Solveig Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Hjemmet har bekreftet at det skal være OMGANG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå