Gå til innhold

UTFORDRINGEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangler noen få ord her, kan noen hjelpe??

"HOLDER SKADESLØS" = D_SINTERER_ERER

"GJØRE LEKKER" = _SHARMANT_ _ERE

"RØKT BRISLING" = K_ELE_SPRUT

Fortsetter under...

Gjest Belladonna
Skrevet

Jeg kunne gjerne hjelpe, og jeg mener ikke å være vrien når jeg spør om du er medlem her. Da kunne du sikkert finne ordene du mangler, i leksikonet.

Mvh. Belladonna ;-)

Skrevet

Alle må da være medlem for å komme inn på denne siden?? Om ikke har jeg jo ikke fått brukernavn og passord.....

Ordene er ikke å finne i leksikonet, har prøvd alle mulige veier jeg kunne...

Skrevet

Jeg fant ordene selv, er såpass ny bruker at jeg ikke hadde lært meg å bruke alle mulighetene enda.... (-:

Skrevet

Mulig det er jeg som ikke henger helt med her, men jeg klarer fortsatt ikke finne HOLDER SKADESLØS = D_SINTERE_ _ _RER ? Kunne du hjulpet meg litt på vei?

Skrevet
  - skrev (På 12.8.2005 den 23.03):

Jeg kunne gjerne hjelpe, og jeg mener ikke å være vrien når jeg spør om du er medlem her. Da kunne du sikkert finne ordene du mangler, i leksikonet.

Mvh. Belladonna ;-)

Belladonna,litt overlegen eller?? Jeg står også fast på de samme ordene og har søkt ,men finner ikke svar.Så er det noen som kan hjelpe???

Annonse

Gjest Belladonna
Skrevet
  - skrev (På 12.8.2005 den 21.40):

Mangler noen få ord her, kan noen hjelpe??

"HOLDER SKADESLØS" = D_SINTERER_ERER

"GJØRE LEKKER" = _SHARMANT_ _ERE

"RØKT BRISLING" = K_ELE_SPRUT

Det er mulig jeg har misforstått noe, og da ber jeg om unnskyldning. Jeg har forstått det slik at hvem som helst kan gå inn på alt unntatt "Leksikon" uten å være medlem.

Til Monica: Den andre bokstaven er "e", "des". Resten av ordet er et ord du sikkert bruker ofte, om noe man liker å holde på med f. eks. ;-).

Gjest Belladonna
Skrevet
  - skrev (På 13.8.2005 den 10.20):

Belladonna,litt overlegen eller?? Jeg står også fast på de samme ordene og har søkt ,men finner ikke svar.Så er det noen som kan hjelpe???

Anka, jeg er ikke overlegen, og jeg kan gjerne hjelpe deg på vei :)!

Skrevet

Takk,Belladonna,synes alltid at du har vært hyggelig før,men les innlegget mitt ,så forstår du hva jeg mener

Skrevet
  - skrev (På 13.8.2005 den 10.22):

Det er mulig jeg har misforstått noe, og da ber jeg om unnskyldning. Jeg har forstått det slik at hvem som helst kan gå inn på alt unntatt "Leksikon" uten å være medlem.

Til Monica: Den andre bokstaven er "e", "des". Resten av ordet er et ord du sikkert bruker ofte, om noe man liker å holde på med f. eks. ;-).

Ah, da fant jeg ut av det :) Jeg tenkte det kunne være det, men hadde aldri hørt om det, og dum som jeg var søkte jeg på presensformen på google, og da fant jeg ikke noe. Men inifinitivsformen fikk et par treff :)

Skrevet
  - skrev (På 13.8.2005 den 10.05):

Mulig det er jeg som ikke henger helt med her, men jeg klarer fortsatt ikke finne HOLDER SKADESLØS = D_SINTERE_ _ _RER ? Kunne du hjulpet meg litt på vei?

Hei,Monica har du fått svar på holder skadeløs??Tross alle hint klarer jeg ikke å finne svaret,og du har tilfeldigvis svaret på Storbritanias største loch i samme kryssord?

Skrevet

Ah, så ikke dette innlegget før nå. Har svart deg i den andre tråden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...