Gjest Elin Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Står litt fast på dette. Til høyre for bildet står det plante,mangler første ord der. Hva blir kvinnenavn 3 bokstaver ? Jeg må ha noe feil i plantene der for jeg har l.f !
Gjest LivM Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Der tror jeg det skal være jomfruen. Jeg har også l-f, men jeg har ikke noe forslag på mellombokstaven
Gjest anne-marie Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 - skrev (På 2.8.2005 den 9.31): Står litt fast på dette. Til høyre for bildet står det plante,mangler første ord der. Hva blir kvinnenavn 3 bokstaver ? Jeg må ha noe feil i plantene der for jeg har l.f ! Jeg har fått det samme som dere.Det må være noe feil i dette kryssordet. Det er ikke noe kvinnenavn på tre bokstaver når første bokstaven er L og siste bokstaven er F. anne-marie
Gjest anne-marie Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hei Elin! Takk for svaret,men er LIF et kvinnenavn.Det har jeg aldri hørt! mvh.anne-marie
Gjest elle Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 - skrev (På 2.8.2005 den 9.31): Står litt fast på dette. Til høyre for bildet står det plante,mangler første ord der. Hva blir kvinnenavn 3 bokstaver ? Jeg må ha noe feil i plantene der for jeg har l.f ! Hei anne-marie Jo da, LIF er et kvinnenavn. Kjenner en som heter det, og vet at det er noen få til i Norge med samme navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå