Gjest margot Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hvor ligger stedet på bildet? Tro kan flytte fjell, sies det. Moderne teknologi kan flytte det meste, på papiret? eller har jeg gått meg bort i geografien? margot
Gjest Mette Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 En ting må jeg si deg,Margot! Og det er at du kan vel nesten ikke vente deg å få svar her etter at du visste svaret på en eller annen flora.Husker ikke hva,men tror du svarte at du visste at svaret vat forsytia.Det er ikke på denne måten denne siden fungerer.Husk spuilleregla her`a.........
Gjest margot Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Mette, lei for det, men jeg trodde at tips var ok. Men jeg så jo etterpå av eldre innlegg at det er delte oppfatninger om dette. Er det lov å si unnskyld? margot
Gjest nina Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hvor ligger stedet på bildet? Tro kan flytte fjell, sies det. Moderne teknologi kan flytte det meste, på papiret? eller har jeg gått meg bort i geografien? margot Margot du sier ikke hvilken at stedene du sikter til. Der er 2 rett ved siden av hverandre. I tillegg har du en lengre nede på siden.Jeg har på den ene Aspøya og på den andre Nørvøya. På den tredje Sunnmøre. Nina
Gjest margot Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Takk Nina, da har jeg fått det til. Var bare ikke helt sikker. margot PS veldig glad hvis jeg får et tips om spillereglene, jeg burde jo sett litt på siden, før jeg blandet meg inn.
Gjest nina Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Visste ikke at vi hadde spesielle spilleregler her på denne siden, men man bør jo respektere hverandre og forsøke å svare på innlegg på en positiv måte. En annen ting er, hvertfall hva jeg har opplevd, forsøker du å være imøtekommende og svare ut fra det du selv har fått til, er det alltid noen hyggelige og hjelpsomme kryssordløsere som trår støttende til når jeg står fast med en eller annen spissfindighet. Den imøtekommenheten setter hvertfall jeg meget stor pris på. Vi er alle forskjellig og noen kommer med svarløsningen, mens andre kommer med hentydninger til hva man skal lete etter. Enten det blir svart sånn eller sånn så får vi ta det til etterretning og ikke bli fornærmet fordi svaret kanskje ikke var helt det vi hadde ønsket oss. Mvh Nina
Gjest margot Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Takk Nina, da kan jeg kanskje fortsatt være med her? det var slett ikke meningen å støte noen, men jeg kunne jo tenkt meg bedre om. jeg løser mange forskjellige kryssord, og er veldig stolt de gangene jeg klarer et av de bakerst i Hjemmet kryss, eller et eller et par hjørner av Allersnøtten. andre ganger har jeg det travelt og løser bare små «hyggekryssord», det er skikkelig avkobling. jeg har veldig sans for humorpoeten. Hilsen margot
Gjest nina Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Kjære Margot, alle er velkommen her etter min mening. Jeg vet ikke hva du har sagt i et innlegg her som har vært sårende. Det må ha gått meg hus forbi. men, nok om det, håper du fortsetter og sende dine innlegg. Nina
Gjest aud Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Mette, lei for det, men jeg trodde at tips var ok. Men jeg så jo etterpå av eldre innlegg at det er delte oppfatninger om dette. Er det lov å si unnskyld? margot Sitter her med hakeslipp etter svar til Margot fra Mette. Egentlig burde det ikke forundre meg ,da jeg også fikk et nokså spydig svar på et innlegg.Jeg har heller ikke lest de omtalte spillereglene,men trodde dette forum var for alle. Har nesten ikke svart på et innlegg siden,men stå på Margot så løser du snart hele nøtta.
Gjest anita_m Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Som jeg skulle skrevet det selv aud........:-) Har også totalt sluttet å svare på spørsmål i dette foraet etter at jeg skjønte at mine hint ikke var ønsket. Har sittet ganske rystet her og sett på hvilken behandling andre debattanter har fått. Aner man en liten maktelite her som har bestemt hvilke uskrevne retningslinjer som gjelder? Meget gode innlegg forresten skjye! mvh anita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå