Gjest lin Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 side 16 øverst til venstre står det "er nogen ". kan noen hjelpe meg med dette? har .ara.te.
Gjest lin Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 har undersøkt litt og kommet frem til at det kanskje er garanter. det er forlovere eller kausjonister.
Gjest nina Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hei igjen Lin. Det var en interessant betrakting du kommer med, selv har jeg ikke hørt uttrykket før. Slo opp i ordnett og der finner jeg under nogen (nogen) m 1 (kortord til nogenlunde gl. form av noenlunde) i skolen: karakteren "noenlunde tilfredsstillende". Skulle vært interessant å høre andre meninger om ordet, og meningen av dette. Nina
Gjest lin Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 hei nina! ja.da kan det jo like gjerne være en karakter. blir ikke helt klok på hvordan jeg skal tolke dette spørreordet. håper det kan komme flere synspunkter på dette mysteriet.
Gjest -unn Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 side 16 øverst til venstre står det "er nogen ". kan noen hjelpe meg med dette? har .ara.te. Trenger hjelp fra dere: s. 7 frist = _SO s.10 Yrkesutøver = _AKKERE_ Harpiks = RESI_ Arrangement = EV_NEMENT Vennlig hilsen -unn
Gjest elle Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hei -unn Har ikke dette kryssordet, men tror likevel jeg kan hjelpe: Frist : USO Yrkesutøver : LAKKERER Harpiks : RESIN Arrangement : EVENEMENT
Gjest -unn Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Trenger hjelp fra dere: s. 7 frist = _SO s.10 Yrkesutøver = _AKKERE_ Harpiks = RESI_ Arrangement = EV_NEMENT Vennlig hilsen -unn Kjempeflott elle ! Fortsatt god kryssord-sommer ! :-) Vennlig hilsen -unn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå