Gjest -unn Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Enten er det sommervarmen ,- eller var kryssordet denne gangen ekstra vanskelig....! s. 3 Gitarklemmene = K _ _ O _ ASTENE s.4 Ny = A _ _ EN s. 9 Opphopning = _ INO _ Ø s. 14 Ildfult = _ RDENTE s. 15 Trevler = _ LINTRER s. 19 Bråkmaker = _ ROS _ I _TER s. 26 Folden = _ E _ GEN Det var det... noen som hart noen ideer ? Vennlig hilsen -unn
Gjest Bente Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Trevler = slinter ildfult = ardente ny = annen bråkmaker = urostifter gitarklemme = kapotastene
Gjest -unn Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Enten er det sommervarmen ,- eller var kryssordet denne gangen ekstra vanskelig....! s. 3 Gitarklemmene = K _ _ O _ ASTENE s.4 Ny = A _ _ EN s. 9 Opphopning = _ INO _ Ø s. 14 Ildfult = _ RDENTE s. 15 Trevler = _ LINTRER s. 19 Bråkmaker = _ ROS _ I _TER s. 26 Folden = _ E _ GEN Det var det... noen som hart noen ideer ? Vennlig hilsen -unn Åh, Hjertelig takk, Bente !!! Vennlig hilsen -unn
Gjest Bodil Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Enten er det sommervarmen ,- eller var kryssordet denne gangen ekstra vanskelig....! s. 3 Gitarklemmene = K _ _ O _ ASTENE s.4 Ny = A _ _ EN s. 9 Opphopning = _ INO _ Ø s. 14 Ildfult = _ RDENTE s. 15 Trevler = _ LINTRER s. 19 Bråkmaker = _ ROS _ I _TER s. 26 Folden = _ E _ GEN Det var det... noen som hart noen ideer ? Vennlig hilsen -unn Nå må jeg ty til litt hjelp fra dere ! Sliter med Blinkskuddet: Byrder = ONER_ Gys = _IRR Sommerlig hilsen fra Bodil
Gjest Bente Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hei! Gys = dirr Byrder = onera Sommer hilsen fra Bente
Gjest Bodil Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Enten er det sommervarmen ,- eller var kryssordet denne gangen ekstra vanskelig....! s. 3 Gitarklemmene = K _ _ O _ ASTENE s.4 Ny = A _ _ EN s. 9 Opphopning = _ INO _ Ø s. 14 Ildfult = _ RDENTE s. 15 Trevler = _ LINTRER s. 19 Bråkmaker = _ ROS _ I _TER s. 26 Folden = _ E _ GEN Det var det... noen som hart noen ideer ? Vennlig hilsen -unn Så flott, Bente !! Nå kan jeg nyte sommerkvelden uten å vri mine "små grå".... :-) Hjertelig takk ! Bodil
Gjest Donna Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Enten er det sommervarmen ,- eller var kryssordet denne gangen ekstra vanskelig....! s. 3 Gitarklemmene = K _ _ O _ ASTENE s.4 Ny = A _ _ EN s. 9 Opphopning = _ INO _ Ø s. 14 Ildfult = _ RDENTE s. 15 Trevler = _ LINTRER s. 19 Bråkmaker = _ ROS _ I _TER s. 26 Folden = _ E _ GEN Det var det... noen som hart noen ideer ? Vennlig hilsen -unn Hva har dere fått i "Hjemme hos" Slyngel 6 bokstaver ? Har bokstavene .alunk I "sporty golfere" Gjennomsnitt 8 bokstaver ? Har bokstavene a.era..e I "kongelige" Arbeid 12 bokstaver ? Har bokstavene .e.eg.er.ing I "Verden rundt" Anlegget 7 bokstaver ? Har bokstavene so.aren Hilsen Donna
Gjest kristine Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Enten er det sommervarmen ,- eller var kryssordet denne gangen ekstra vanskelig....! s. 3 Gitarklemmene = K _ _ O _ ASTENE s.4 Ny = A _ _ EN s. 9 Opphopning = _ INO _ Ø s. 14 Ildfult = _ RDENTE s. 15 Trevler = _ LINTRER s. 19 Bråkmaker = _ ROS _ I _TER s. 26 Folden = _ E _ GEN Det var det... noen som hart noen ideer ? Vennlig hilsen -unn Hei -unn Opphopning: kinokø Folden: Leggen
Gjest Bente Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hva har dere fått i "Hjemme hos" Slyngel 6 bokstaver ? Har bokstavene .alunk I "sporty golfere" Gjennomsnitt 8 bokstaver ? Har bokstavene a.era..e I "kongelige" Arbeid 12 bokstaver ? Har bokstavene .e.eg.er.ing I "Verden rundt" Anlegget 7 bokstaver ? Har bokstavene so.aren Hilsen Donna Hei! Slyngel=halunk Gjennomsnitt=averasje Arbeid=legegjerning Anlegget=sonaren Bente
Gjest Donna Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Enten er det sommervarmen ,- eller var kryssordet denne gangen ekstra vanskelig....! s. 3 Gitarklemmene = K _ _ O _ ASTENE s.4 Ny = A _ _ EN s. 9 Opphopning = _ INO _ Ø s. 14 Ildfult = _ RDENTE s. 15 Trevler = _ LINTRER s. 19 Bråkmaker = _ ROS _ I _TER s. 26 Folden = _ E _ GEN Det var det... noen som hart noen ideer ? Vennlig hilsen -unn Hjertelig takk, Bente !! Ha en fin sommer fortsatt,- både med og uten kryssord ! Hilsen Donna
Gjest -unn Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Enten er det sommervarmen ,- eller var kryssordet denne gangen ekstra vanskelig....! s. 3 Gitarklemmene = K _ _ O _ ASTENE s.4 Ny = A _ _ EN s. 9 Opphopning = _ INO _ Ø s. 14 Ildfult = _ RDENTE s. 15 Trevler = _ LINTRER s. 19 Bråkmaker = _ ROS _ I _TER s. 26 Folden = _ E _ GEN Det var det... noen som hart noen ideer ? Vennlig hilsen -unn Jeg trenger hjelp til 2 ord til : s. 7: Klebrig = ES_EN s.26: Våken = LE _ ENIE Vennlig hilsen -unn
Gjest kristine Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har iallefall fått våken til å bli levende. Jeg tror i:en din er feil.
Gjest elle Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg trenger hjelp til 2 ord til : s. 7: Klebrig = ES_EN s.26: Våken = LE _ ENIE Vennlig hilsen -unn -----og klebrig blir ESJEN
Gjest -unn Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg trenger hjelp til 2 ord til : s. 7: Klebrig = ES_EN s.26: Våken = LE _ ENIE Vennlig hilsen -unn Flott elle og Kristine !!! Hjertelig takk ! Vennlig hilsen -unn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå