Gjest Bente Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hei! Står fast, så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med Skyve fra seg (9 bokst.: _e_o_u_r_). Har fått lukubrasjon på nattlig arbeid, men er i tvil om det er rett?. Og styre (7 bokst.: _o_l_i_). Bente
Gjest Bjarne Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hei, Bente SKYVE FRA SEG skal sannsynligvis bli DEVOLVERE. Da må U'en din byttes med en V. Med de bokstavene du oppgir for STYRE ser det temmelig vrient ut. Har du noen alternativer? Lykke til videre - hilsen Bjarne
Gjest Elin Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 noen som vet hva som brukes som kardemomme ? står helt fast
Gjest odd Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hei! Står fast, så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med Skyve fra seg (9 bokst.: _e_o_u_r_). Har fått lukubrasjon på nattlig arbeid, men er i tvil om det er rett?. Og styre (7 bokst.: _o_l_i_). Bente "skyve fra seg" kan skrives = DEVOLVERE (snl/ Gyl.-72) eller DEVOLUERE (Tanums/ Norsk språk) styre = holloie og paradiskorn blir brukt som kardemomme (NRO) (løser ikke denne) odd
Gjest Elin Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Tusen takk Odd ! Da ble det jo lukubrasjon allikevel da som jeg først hadde skrevet :)
Gjest aud Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hei! Står fast, så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med Skyve fra seg (9 bokst.: _e_o_u_r_). Har fått lukubrasjon på nattlig arbeid, men er i tvil om det er rett?. Og styre (7 bokst.: _o_l_i_). Bente Har noen der ute løst nøtta 29?Står helt fast i nederste venstre hjørnet Må ha noen feil ord. Hjelp!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå