Gjest Bodil Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg lurer på noen ord i eksperen i Allers Kryss og Tvers: Smigrer = SNI _ Neshorn = RHI _ O _ EROS Stor = _ R _ ND Hilsen Bodil
Gjest elle Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hei--- jeg har ikke dette kryssordet, men tror løsningen er: Smigrer= SNIK Neshorn= RHINOCEROS Stor= GRAND
Gjest Bodil Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg lurer på noen ord i eksperen i Allers Kryss og Tvers: Smigrer = SNI _ Neshorn = RHI _ O _ EROS Stor = _ R _ ND Hilsen Bodil Flott Elle !! Hjertelig takk for hjelpen !! Hilsen Bodil
Gjest -unn Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg lurer på noen ord i eksperen i Allers Kryss og Tvers: Smigrer = SNI _ Neshorn = RHI _ O _ EROS Stor = _ R _ ND Hilsen Bodil Hva har dere fått på øy 5 bokstaver? Jeg har bokstavene .elven Er der ei øy som heter ulven ? eller Elven ? Og assistenter ? Vennlig hilsen -unn
Gjest Belladonna Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Øya er Elven, den er norsk iflg. oppslagsverk. Assistenter er famuluser (latin).
Gjest -unn Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg lurer på noen ord i eksperen i Allers Kryss og Tvers: Smigrer = SNI _ Neshorn = RHI _ O _ EROS Stor = _ R _ ND Hilsen Bodil Puuuhhh.... NÅ kan jeg sove godt om natten igjen.... hjertelig takk, Belladonna ! :-) Vennlig hilsen -unn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå