Gjest Bente Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Kakse kan det bli Rik? Har 3 bokst., og første er en R
Gjest Bente Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Var litt i tvil, fint å få det bekreftet. Takk. Bente
Gjest elle Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Du har helt rett :) Der har jeg EPLEÅR, men hva har du på husdyr i venstre hjørne?
Gjest svima Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hei Elle. Jeg har ikke fått noe der i hjørnet. Ser at det begynner på K og T i 4. bokstav. Jeg sliter som vanlig med denne. Der du har epleår, hva har du på hunndyr da? Der du får den å'en? svima
Gjest svima Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hei igjen elle. jeg tror det blir KJETTER på husdyr.
Gjest svima Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Der har jeg EPLEÅR, men hva har du på husdyr i venstre hjørne? hei igjen elle. Nå tror jeg at jeg har bestemt meg for husdyr :o) Det må bli KJØTTFE. Det ser mest rett ut i denne idiotoppgaven. "Til toppen" har jeg skrevet FULLT. Det var det som passet. svima
Gjest Bente Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Var litt i tvil, fint å få det bekreftet. Takk. Bente På hunndyr har jeg fått Råer.
Gjest elle Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Kakse kan det bli Rik? Har 3 bokst., og første er en R Tusen takk Svima for ordene: kjøttfe og fullt!!!Nå er den i boks, men den var trøblete for meg denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå