Gå til innhold

Spissfindig nr 5

Anbefalte innlegg

Gjest anka
Skrevet

Endelig er spissfindig tilbake.Står fast på ordet som har sstn midt på til venstre har _ss_ten?Anka

Fortsetter under...

Gjest Barbs
Skrevet

Jeg lurer også på det, men mangler også GL_RE øverst til høyre - har du svarordet???

Gjest Belladonna
Skrevet

Endelig er spissfindig tilbake.Står fast på ordet som har sstn midt på til venstre har _ss_ten?Anka

Hei på dere!

Jeg har skrevet osseten. Det andre ordet kan bli både glire og glore. Hva har dere på kttks? Jeg får det ikke til å bli annet enn kattekos. På nederste linje har jeg skrevet anemoner, hva har dere?

Gjest Barbs
Skrevet

Takk skal du ha! Det blir kattekos og anemoner.

Gjest anne
Skrevet

Hei!

Jeg lurer også på et par ord i spissfindig: Midt på til venstre,strsk, er det noe som heter esaterisk?? Og det andre til høyre litt over midten,sr,--sar?? Hva har dere?

Anne

Gjest Belladonna
Skrevet

Hei Anne!

Ordene du spør om er esoterisk og oaser.

Belladonna ;-)

Annonse

Gjest anne
Skrevet

Tusen takk! Jeg må spørre om et par ting til. I typisk norsk får jeg ikke til: steder der båter dras opp? Har --øe-.

Og i 20 sprm : sprm 20? Har pl-mr--ler. Og øverst til høyre: By? Har --s.

I go`stolen: landeplage publikumstre-fer ? Må vel være noe galt her. Og øverst til høyre:fulltreffer --v-astykke?

Ble mye dette og på forhånd takk!

Anne

Gjest anka
Skrevet

Hei.jeg har fått sjøer.20 spm står jeg og fast på.Byen blir EMS.Landeplage tror jeg blir publikumstreffer.Den siste vet jeg ikke.Anka

Gjest anka
Skrevet

Tusen takk! Jeg må spørre om et par ting til. I typisk norsk får jeg ikke til: steder der båter dras opp? Har --øe-.

Og i 20 sprm : sprm 20? Har pl-mr--ler. Og øverst til høyre: By? Har --s.

I go`stolen: landeplage publikumstre-fer ? Må vel være noe galt her. Og øverst til høyre:fulltreffer --v-astykke?

Ble mye dette og på forhånd takk!

Anne

Fulltreffer er kassastykke.Anka

Gjest nina moldestad
Skrevet

Hei.jeg har fått sjøer.20 spm står jeg og fast på.Byen blir EMS.Landeplage tror jeg blir publikumstreffer.Den siste vet jeg ikke.Anka

20 spørsmål: Båter som lekker som en sil er primsoller

By er Ems

I godstolen: landeplage er publikumstreffer

Typisk norsk: Steder hvor båter dras opp er støer.

Nina

Gjest anne
Skrevet

Tusen, tusen takk!

Anne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...