Gjest Elin Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Kan noen hjelpe meg med de to bokstavene jeg mangler ? Siste grønne ord, har b.la ? Sykdom.troode jeg skulle bli lidelse,men det stemmer ikke helt med norsk avis , som jeg trodde var vg....
Gjest ole Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Elin! Jeg strever med det samme. Men norsk avis tror jeg skal være VL (= Vårt Land). Da blir LIDELSE rett. Verre med det andre du spør om. Har førsøkt med BOLA. Ser ut som han bruker anabole stereoider - og da er (kanskje?) å bole et slanguttrykk for å bruke slikt? Har andre bedre forslag?? ole
Gjest Elin Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Takk for svar ! Jeg og tenker på bola for det skal jo rime litt...
Gjest annemor Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 - skrev (På 1.5.2005 den 9.48): Kan noen hjelpe meg med de to bokstavene jeg mangler ? Siste grønne ord, har b.la ? Sykdom.troode jeg skulle bli lidelse,men det stemmer ikke helt med norsk avis , som jeg trodde var vg.... Hei! Tror vi må enes om BOLA,- for å få til dette rimet med SOLA og OLA. Men hva i all verden blir FEIT DAME? Jeg har B - -BB - . Og hva blir BILDEL? Jeg har FOR - -E - -. Håper noen kan hjelpe! mvh, annemor
Gjest Belladonna Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 - skrev (På 1.5.2005 den 9.48): Kan noen hjelpe meg med de to bokstavene jeg mangler ? Siste grønne ord, har b.la ? Sykdom.troode jeg skulle bli lidelse,men det stemmer ikke helt med norsk avis , som jeg trodde var vg.... Feit dame blir blubbe. Bildel kan bli fordeler, kanskje du har satt "e"-en på feil plass. Jeg har ikke denne avisen.
Gjest Belladonna Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 - skrev (På 1.5.2005 den 9.48): Kan noen hjelpe meg med de to bokstavene jeg mangler ? Siste grønne ord, har b.la ? Sykdom.troode jeg skulle bli lidelse,men det stemmer ikke helt med norsk avis , som jeg trodde var vg.... Jeg trodde jeg svarte på et innlegg ang. Romerike blad, som vel er en avis. ;-)
Gjest Elin Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 - skrev (På 1.5.2005 den 11.37): Hei! Tror vi må enes om BOLA,- for å få til dette rimet med SOLA og OLA. Men hva i all verden blir FEIT DAME? Jeg har B - -BB - . Og hva blir BILDEL? Jeg har FOR - -E - -. Håper noen kan hjelpe! mvh, annemor Jeg fikk forstell på bildel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå