Gjest Anne-Lene Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hei! Er det noen som vet om det er en feil i oppgaven Deilig er Jordan på side 11?? Jeg får det ikke til å stemme nede ved siste ordet i gaten til Michael Jordan. Hva blir eventuelt fritid på 5 bokstaver og tokt på 4 bokstaver? På forhånd takk! Anne-Lene
Gjest berta Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hei Anne-Lene, jeg har funnet ut at tokt= rier og at fritid = feire kan ikke komme på noe annet.
Gjest Anne-Lene Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hei! Er det noen som vet om det er en feil i oppgaven Deilig er Jordan på side 11?? Jeg får det ikke til å stemme nede ved siste ordet i gaten til Michael Jordan. Hva blir eventuelt fritid på 5 bokstaver og tokt på 4 bokstaver? På forhånd takk! Anne-Lene Det er det jeg kom frem til også, så da er det vel feil oppgaven antar jeg. Takk for svar! Anne-Lene
Gjest berta Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hei! Er det noen som vet om det er en feil i oppgaven Deilig er Jordan på side 11?? Jeg får det ikke til å stemme nede ved siste ordet i gaten til Michael Jordan. Hva blir eventuelt fritid på 5 bokstaver og tokt på 4 bokstaver? På forhånd takk! Anne-Lene Hei igjen, sent, men godt, håper jeg, VERDEN RUNDT: nederst til høyre: Litt etter litt????? Og komponist?? EKSTREM FORVANDLING: under bildet: Asiater???? Mangler bare disse for og sende inn, venter veldig spent på svar!!!!! Berta
Gjest Randi Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hei Anne-Lene, jeg har funnet ut at tokt= rier og at fritid = feire kan ikke komme på noe annet. Verden rundt: gradvis og bach. Ekstrem forvandling: vietnamesere. Lykke til!
Gjest berta Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Randi, du er en engel!!! Kjempe tusen takk til deg! Berta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå