Gjest Mette Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Hva i klodens svarte kraft blir den blomsten øverst i høyre hjørne?? Slutter på blomster,men hva foran tro?
Gjest elle Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Jeg finner heller ikke ut av den blomsten, men tror jeg mangler bare de to første bokstavene. Jeg har : _ _ LVEVIGHETSBLOMSTER, håper noen kan si meg de to første.
Gjest Elin Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg har skrevet sølvevighetsblomster , fordi jeg kom ikke på noe annet som kan passe. Men jeg sliter med to andre blomster. Den første er blomst og bil. har fått det til å bli KOTUI- det må være galt for finner det ingen plass... Så er det blomst i 3.rad fra høyre, vannrett. .lante.ed ? Hva er galt her ? Håper på svar
Gjest Elin Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Plantedel ? At det er sal i stedet for bad ?
Gjest elle Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg har skrevet sølvevighetsblomster , fordi jeg kom ikke på noe annet som kan passe. Men jeg sliter med to andre blomster. Den første er blomst og bil. har fått det til å bli KOTUI- det må være galt for finner det ingen plass... Så er det blomst i 3.rad fra høyre, vannrett. .lante.ed ? Hva er galt her ? Håper på svar Hei Elin Ja, jeg har sal og plantedel og på blomst og bil har jeg LOTUS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå