Gå til innhold

Kryss og Tvers nr. 3, flere spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Belladonna

Jeg er ny i dette forumet og håper på hjelp fra dere "garvede" kryssordløsere.

Fjellvettregler s. 25: Musikktype, under bildet i midten ytterst til venstre, mangler første bokstav, -ka.

Utfordringen s. 37: Sjenere, 7. linje nedenfra, k-- . Striper med høyt vanninnhold, -ass-ed .

Motekryss s. 38: 4. og 5. linje under bildet. Spetakkel, al- . Hvis "når fram" skal være "ankommer", blir "spetakkel "alo", eller? Har aldri hørt ordet før, finner det heller ikke i ordbøker.

Fortsetter under...

Gjest Belladonna

Jeg er ny i dette forumet og håper på hjelp fra dere "garvede" kryssordløsere.

Fjellvettregler s. 25: Musikktype, under bildet i midten ytterst til venstre, mangler første bokstav, -ka.

Utfordringen s. 37: Sjenere, 7. linje nedenfra, k-- . Striper med høyt vanninnhold, -ass-ed .

Motekryss s. 38: 4. og 5. linje under bildet. Spetakkel, al- . Hvis "når fram" skal være "ankommer", blir "spetakkel "alo", eller? Har aldri hørt ordet før, finner det heller ikke i ordbøker.

Takk for svar! Jeg så etter at jeg sendte mail, at jeg mangler noen ord i øverste høyre hjørne på "utfordringen. Byfogd, kan det bli maire? Hvis arbeider blir iser, hva blir da frukt?

Redusert mengde blodplater er trombocytopen. Stikkordet hale finner jeg ikke. Er det i samme kryssord?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...